جدال حساس پیکان با ارومیه، شهرداری گنبد در اندیشه شکست سیرجان

به گزارش مجله پیکوشو، به گزارش خبرنگاران، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر والیبال شش دیدار روز (دوشنبه) به میزبانی خانه والیبال و فدراسیون برگزار خواهد شد. تیم های سپاهان، شهرداری ارومیه، فولاد سیرجان هراز آمل، شهداب یزد و سایپا تهران شش تیم بالای جدول هستند که صعودشان به مرحله پلی آف قطعی شده است و برای جایگاه بهتر در جدول و مرحله پلی آف به پیروزی مقابل حریفانشان نیاز دارند. اما در میانه جدول رقابت حساسی بین تیم ها برای کسب دو سهمیه باقی مانده در مرحله پلی آف برقرار است.

جدال حساس پیکان با ارومیه، شهرداری گنبد در اندیشه شکست سیرجان

شاگردان مرتضی عهدی در تیم پیکان که با بدشانسی روبرو شدند و رضا صفایی، خرید نیم فصل خود را به دلیل آسیب دیدگی از دست داده اند روز (دوشنبه) بازی سختی با شهرداری ارومیه خواهند داشت. پیکان برای کسب سهمیه حضور در پلی آف به پیروزی نیاز دارد و باید در بازی های باقی مانده تمام تلاش خود را به کار گیرد. پیکان پرافتخار ترین تیم حاضر در مسابقات است اما شرایط خوبی در جدول ندارد و باید منتظر ماند و دید آیا پیکان پیروز به صعود به مرحله پلی آف خواهد شد یا خیر.

در دیگر بازی مهم شاگردان عظیم جزیده در تیم شهرداری گنبد پس از پیروزی جنجالی هفته بیست و چهارم مقابل تیم هراز آمل، فردا نیز نبرد سختی با تیم سیرجان دارند. شهرداری گنبد با شکست تیم های مدعی هراز و شهرداری ارومیه تا به امروز شگفتی ساز شده است و باید دید آیا شاگردان جوان و بومی جزیده توانایی شکست سیرجان را نیز دارند؟

تیم هورسان نیز که برای صعود به پلی آف می جنگد فردا در مقایسه با تیم های پیکان و شهرداری گنبد کار آسان تری در پیش دارد. شاگردان عارف باقرزاده در تیم هورسان مقابل تیم قعر نشین آذرباتری ارومیه قرار خواهند گرفت اما نباید این تیم را دست کم بگیرند چرا که آذرباتری شکست تیم هراز آمل را در کارنامه دارد.

برنامه دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر والیبال؛

شهرداری قزوین - سایپا تهران - ساعت 11 - فدراسیون

سپاهان - راه یاب ملل مریوان - ساعت 11 - خانه والیبال

پیکان تهران - شهرداری ارومیه - ساعت 14 - فدراسیون

هورسان رامسر - آذرباتری ارومیه - ساعت 14 - خانه والیبال

شهرداری گنبد - فولاد سیرجان - ساعت 17 - فدراسیون

هراز آمل - خاتم اردکان - ساعت 17 - خانه والیبال

جدول رده بندی لیگ برتر والیبال در پایان هفته بیست و چهارم؛

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 اسفند 1399 بروزرسانی: 12 اسفند 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1489

به "جدال حساس پیکان با ارومیه، شهرداری گنبد در اندیشه شکست سیرجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدال حساس پیکان با ارومیه، شهرداری گنبد در اندیشه شکست سیرجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید