جزییات پیش فروش قبر در بهشت زهرا ، آخرین تصمیم درباره مقبره خانوادگی

به گزارش مجله پیکوشو، معاون خدمات شهری شهرداری تهران در مورد پیش فروش قبور در بهشت زهرا گفت: بهشت زهرا فازبندی دارد و ما در فاز 3، روزفروش داریم و در صورتی که فردی متوفی داشته باشد می تواند 2 طبقه دیگر قبر را با قیمت مصوب خریداری کند.

جزییات پیش فروش قبر در بهشت زهرا ، آخرین تصمیم درباره مقبره خانوادگی

به گزارش خبرنگاران، حسین نظری معاون خدمات شهری شهرداری تهران در مورد پیش فروش قبور در بهشت زهرا گفت: بهشت زهرا فاز بندی دارد و ما در فاز 3 روز فروش داریم و در صورتی که فردی متوفی داشته باشد می تواند 2 طبقه دیگر قبر را با قیمت مصوب خریداری کند.

او ادامه داد: در مورد پیش فروش قبور در فازهای دیگر بهشت زهرا باید بگویم که در جاهایی که این امکان وجود داشت و شهروندان هم متقاضی بودند این امر رخ داد. در فاز یک و دو این امر در حال اجرا است و پیش فروش داریم.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در پاسخ به این پرسش که قیمت گذاری چگونه انجام شده است، گفت: قیمت گذاری بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران است.

نظری بعلاوه در پاسخ به این پرسش که بعضی از شهروندان خواهان خرید چند قبر در کنار هم هستند برای اینکه خانوادگی در یک قطعه باشند، گفت: هنوز در این باره تصمیم گیری صورت نگرفته است.

وی در بخش دیگر سخنانش در مورد ساخت گورستان تازه برای تهران گفت: سال جاری حتما این موضوع مشخص تکلیف خواهد شد و نقاطی را برای این موضوع در نظر گرفته ایم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 فروردین 1402 بروزرسانی: 26 فروردین 1402 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 2252

به "جزییات پیش فروش قبر در بهشت زهرا ، آخرین تصمیم درباره مقبره خانوادگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات پیش فروش قبر در بهشت زهرا ، آخرین تصمیم درباره مقبره خانوادگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید