بهترین جشنهای کریسمس در شهرهای کانادا

به گزارش مجله پیکوشو، کریسمس یکی از محبوب‌ترین جشن‌ها در کانادا است و در سراسر این کشور به شکل‌های مختلفی برگزار می‌شود. اما برخی از شهرهای کانادا جشن‌های ویژه و بسیار زیبایی در ایام کریسمس برگزار می‌کنند که حتما باید تجربه کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین جشن‌های کریسمس در شهرهای مختلف کانادا را مرور کنیم.

بهترین جشنهای کریسمس در شهرهای کانادا

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

کریسمس یکی از محبوب‌ترین جشن‌ها در کانادا است و مردم این کشور به شکلی باشکوه آن را جشن می‌گیرند. در این مقاله قصد داریم نگاهی بیندازیم به برترین جشن‌های کریسمس در شهرهای مختلف کانادا که حتما باید تجربه کرد.

تورنتو

تورنتو به عنوان بزرگترین شهر کانادا، یکی از بهترین مکان‌ها برای جشن گرفتن کریسمس است. مرکز شهر تورنتو در ایام کریسمس به طور کامل تزئین می‌شود و چراغ‌ها و دکوراسیون‌های زیبایی در آن نصب می‌شود.

علاوه بر این، می‌توانید از بازار کریسمس دیستیلری در تورنتو دیدن کنید که غرفه‌های متعددی برای خرید صنایع دستی و سوغاتی دارد. همچنین پیست اسکی در هاربرفرانت تورنتو نیز در ایام کریسمس بسیار زیبا می‌شود.

جشن کریسمس تورنتو اگر به دنبال جایی هستید که کریسمس را به بهترین شکل تجربه کنید، تورنتو انتخاب مناسبی است. این شهر میزبان بزرگترین جشن کریسمس در کاناداست که در مرکز شهر برگزار می‌شود.

باغ کریسمس در تورنتو

یکی از بهترین قسمت‌های جشن کریسمس تورنتو، باغ کریسمس در مرکز شهر است. این باغ زیبا با چراغانی‌های رنگارنگ و درختان کریسمس تزئین شده و فضایی جادویی به وجود می‌آورد. خانواده‌ها می‌توانند از سوار شدن بچه‌ها بر روی قطار کریسمس لذت ببرند.

رژه پادشاهی کریسمس

یکی دیگر از جاذبه‌های اصلی کریسمس تورنتو، رژه باشکوه پادشاهی کریسمس است که هر ساله برگزار می‌شود. شرکت کنندگان با لباس‌های رنگارنگ و خلاقانه به همراه چراغ‌ها و موسیقی در خیابان‌های اصلی شهر رژه می‌روند.

بازار کریسمس

علاوه بر این‌ها، بازار کریسمس در دیستیلری تورنتو نیز از دیگر جاذبه‌های تورنتو در کریسمس است. در این بازار می‌توانید هدایای دست‌ساز و خوراکی‌های لذیذ تهیه کنید.

کبک سیتی

کبک سیتی یکی از قدیمی‌ترین شهرهای کانادا است و جشن‌های کریسمس آن کاملا منحصربفرد است. در این شهر می‌توانید از بازارهای کریسمس متعددی بازدید کنید و صنایع دستی و سوغاتی‌های فرانسوی و کبکی بخرید.

همچنین رژه پرنور لامپیون در خیابان گراند آله از دیگر جاذبه‌های کریسمس در کبک سیتی است. در این رژه افراد با لباس‌های زیبا و رنگارنگ و نورهای رنگین حضور پیدا می‌کنند.

روشنایی در خیابان سنت لوئی

خیابان سنت لوئی در این شهر در کریسمس با چراغ‌های رنگارنگ تزئین می‌شود و منظره‌ای دل‌انگیز ایجاد می‌کند. شما می‌توانید در این خیابان قدم بزنید و از زیبایی‌های آن لذت ببرید.

بازار کریسمس

بازار کریسمس در مرکز شهر کبک نیز پر از غرفه‌هایی است که انواع هدایای دست‌ساز و خوراکی‌ها را می‌فروشند. شما می‌توانید هدایای خاطره‌انگیزی برای عزیزانتان تهیه کنید.

جشنواره فانوس‌های یخی

جشنواره منحصربفرد فانوس‌های یخی نیز در هتل فرانتناک در کبک برگزار می‌شود و تماشای آن لحظاتی جادویی را رقم می‌زند.

جشن کریسمس ونکوور

ونکوور نیز یکی دیگر از شهرهای کانادا است که جشن‌های کریسمس بسیار زیبایی در آن برگزار می‌شود.

از جمله می‌توان به گشت و گذار در باغ نور کپیلانو در ونکوور اشاره کرد که میلیون‌ها چراغ در آن روشن می‌شود. همچنین بازار کریسمس در دهکده الف‌های ونکوور و نمایشگاه صنایع دستی در کلیسای جامع هالی ترینیتی از دیگر جاذبه‌های کریسمس ونکوور است.

رژه کریسمس

رژه باشکوه کریسمس در خیابان رابسون ونکوور با حضور گروه‌های موسیقی و رقص محلی برگزار می‌شود. همچنین الف‌ها و پری‌های جادویی نیز در این رژه حضور دارند.

باغ چراغانی‌ها

باغ چراغانی‌های ونکوور که با بیش از یک میلیون چراغ تزئین شده است یکی از زیباترین نقاط این شهر در کریسمس است. خانواده‌ها می‌توانند از دیدن این منظره فوق‌العاده لذت ببرند.

جشنواره پولاریس

جشنواره پولاریس در ونکوور نیز از دیگر جاذبه‌های کریسمس است که می‌توان در آن از طعم شراب‌های گرم و غذاهای متنوع لذت برد.

جشن کریسمس اتاوا

اتاوا به عنوان پایتخت کانادا، هر ساله میزبان جشن باشکوهی به نام سنتا کلاس پاراد می‌باشد. در این جشن، سانتاکلاس به همراه الف‌ها در خیابان‌های اتاوا رژه می‌روند و شادی و نشاط فراوانی به ارمغان می‌آورند.

همچنین، روشنایی بیش از 500 هزار چراغ در کانال Rideau در مرکز شهر اتاوا از دیگر جاذبه‌های کریسمس این شهر به شمار می‌رود.

رژه پری‌های یخی

رژه جادویی پری‌های یخی در خیابان Sparks اتاوا برگزار می‌شود و افراد بسیاری برای تماشای آن جمع می‌شوند.

بازار کریسمس بایوارد

بازار کریسمس سرپوشیده بایوارد که 150 غرفه دارد یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید کریسمس در اتاوا است.

درخت کریسمس مجلل

درخت کریسمس بسیار زیبا و بزرگی در ساختمان مجلس کانادا نصب می‌شود که حتما باید دید.

جشن کریسمس مونترال

مونترال نیز یکی دیگر از شهرهای زیبای کانادا برای جشن کریسمس است.

بازار کریسمس

بازار کریسمس در مرکز شهر مونترال پر از غرفه‌های جذاب و هیجان‌انگیز است که می‌توانید هدایای متنوعی از آنجا تهیه کنید.

نمایش نور و صدا

نمایش فوق‌العاده نور و صدا در کلیسای نôtردame با موسیقی زیبای کریسمس اجرا می‌شود و دیدنی است.

درخت کریسمس

درخت کریسمس عظیم و زیبای مونترال در میدان کریسمس نصب می‌شود و جلوه‌ای خیره‌کننده به این شهر می‌بخشد.

نتیجه‌گیری

کریسمس در سراسر کانادا به شکل‌های مختلف جشن گرفته می‌شود، اما شهرهای تورنتو، کبک سیتی، ونکوور و اتاوا از زیباترین و باشکوه‌ترین جشن‌های کریسمس را در این کشور برگزار می‌کنند. پس اگر در فصل کریسمس به کانادا سفر می‌کنید، حتما این شهرها را در برنامه‌ی سفر خود قرار دهید تا از جشن‌های زیبای کریسمس در کانادا لذت ببرید.

انتشار: 13 آبان 1402 بروزرسانی: 17 آبان 1402 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 409

به "بهترین جشنهای کریسمس در شهرهای کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین جشنهای کریسمس در شهرهای کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید