حریفان بعدی تیم ملی مثل هنگ کنگ نیستند، استقلال باید نفت را ببرد

به گزارش مجله پیکوشو، مهدی فنونی زاده در گفت وگو با خبرنگاران در مورد پیروزی دو بر صفر ایران برابر هنگ کنگ از مرحله مقدماتی جام جهانی 2020 گفت: بازی خوبی را از تیم ملی شاهد بودیم اگرچه هنگ کنگ حریف پرقدرتی برای ما نبود، اما تیم ما توانست در این دیدار محک خوبی بخورد و با ارائه یک بازی منطقی، اولین پیروزی خود را در دیداری رسمی با ویلموتس به دست بیاورد.

حریفان بعدی تیم ملی مثل هنگ کنگ نیستند، استقلال باید نفت را ببرد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

وی ادامه داد: حریفان بعدی ما مثل هنگ کنگ نیستند و باید با روش های بهتری مقابل آنها قرار بگیریم اما این پیروزی می تواند سرمنشأ موفقیت های آینده تیم ملی باشد.

فنونی زاده در خصوص عملکرد بازیکنان تیم ملی گفت: با توجه به اینکه هنگ کنگ نمی توانست برای ما دردسرساز گردد، نمی توانیم خیلی در خصوص عملکرد بازیکنان صحبت کنیم اما امید ابراهیمی بی اشتباه بازی کرد. همچنین سردار آزمون هم عملکرد قابل قبولی داشت البته در خط دفاعی باید تمرینات بیشتری انجام دهیم تا خدای ناکرده مقابل حریفانی که از مهاجمان خوبی برخوردار هستند، گلی را دریافت نکنیم.

هافبک دفاعی سابق تیم ملی اضافه نمود: دیدارهای بعدی ایران به مراتب سخت تر خواهد شد. ما با تیم هایی همچون عراق بازی خواهیم کرد که همواره برای ما دردسرساز بوده اند بنابراین باید تاکتیکی اتخاذ گردد تا بتوانیم امثال این تیم ها را بدون دردسر شکست داده و با آرامش کامل به جام جهانی صعود کنیم.

وی در خصوص دیدار روز یکشنبه استقلال برابر نفت مسجد سلیمان توضیح داد: اگر استقلال می خواهد به جمع بالانشینان اضافه گردد، باید این دیدار را با پیروزی به خاتمه برساند. با توجه به اینکه دیدار بعدی استقلال برابر پرسپولیس خواهد بود، امیدوارم احتیاط را در دستور کار قرار نداده و با یک بازی هجومی، نفت را بر مسجد سلیمان شکست دهد. اگرچه آبی پوشان کار سختی مقابل طرفداران نفت خواهند داشت اما پیروزی دور از دسترس نخواهد بود.

فنونی زاده در خاتمه اعلام نمود: استقلال نباید دیدار با نفت را فدای دربی کند، آبی پوشان باید با تمام قدرت مقابل نفت به میدان بروند زیرا در دو بازی ابتدایی، پنج امتیاز را از دست داده و این می تواند در آینده برای آنها خطرناک باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 400

به "حریفان بعدی تیم ملی مثل هنگ کنگ نیستند، استقلال باید نفت را ببرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریفان بعدی تیم ملی مثل هنگ کنگ نیستند، استقلال باید نفت را ببرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید