حضور در رویدادهای برون مرزی با تصمیم کادر فنی است

به گزارش مجله پیکوشو، به گزارش خبرنگاران، علیرضا دبیر ظهر پنجشنبه در حاشیه مجمع سالیانه هیئت کشتی استان زنجان، در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط کرونایی کشور و تأثیر آن بر ورزش، اضافه کرد: این شرایط باعث شده است بخش های مختلف جامعه از جمله ورزش نیز از آن تأثیر بپذیرد اما با این حال برای روزهای آینده برنامه ریزی های لازم به عمل آمده است.

حضور در رویدادهای برون مرزی با تصمیم کادر فنی است

وی برگزاری رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور را یکی از برنامه های فدراسیون کشتی عنوان و توضیح داد: برای حضور در رقابت های برون مرزی که در پیش رو داریم، این حضور به تصمیم نهایی کادر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بستگی داشته و هر تصمیمی که کادر فنی اتخاذ کند، فدراسیون نیز تابع آن خواهد بود.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه خوشبختانه صندلی کشتی ایران علی رغم نتایجی که در سال های اخیر به دست آمده، جزو چند کشور برتر دنیا است، ادامه داد: معتقدیم برای اینکه بتوانیم این صندلی را مستحکم تر کنیم، باید نماینده ای از کشورمان در رأس کشتی دنیا حضور داشته باشد تا بتواند از صندلی کشتی ایران دفاع کند.

دبیر از استعدادیابی به عنوان یکی از رویکردهای اصلی فدراسیون کشتی یاد کرد و گفت: این رویکرد از آن جهت حائز اهمیت است که نبود پشتوانه برای اوزان مختلف می تواند صندلی کشتی ایران را در رقابت های برون مرزی به خطر بیاندازد، به همین خاطر نباید اجازه دهیم بین استعدادهایی که امروز به کسب مدال منجر شده، فاصله بیافتد.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه یکی دیگر از برنامه های این فدراسیون، حضور پیروز در رقابت های انتخابی المپیک است، اظهار کرد: با توجه به اینکه هنوز در سه وزن کشتی آزاد و فرنگی پیروز به کسب سهمیه المپیک نشده ایم، به همین خاطر باید کوشش کنیم با برنامه ریزی صحیح، در مدت زمان باقی مانده تا شروع این آوردگاه عظیم ورزشی به این توفیق دست یابیم.

وی با تاکید بر اینکه نمی توان کشتی را با پشت میزنشینی مدیریت و صندلی آن را ارتقا داد، اظهار داشت: حضور فیزیکی در شهرستان ها، استان ها و حتی دورافتاده ترین نقاط ایران، یکی از برنامه های فدراسیون تلقی می گردد؛ چرا که معتقدیم در اقصی نقاط کشور دارای استعدادهای بالقوه در رشته کشتی هستیم که باید با حضور فیزیکی نسبت به شناسایی آن ها اقدام کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1336

به "حضور در رویدادهای برون مرزی با تصمیم کادر فنی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور در رویدادهای برون مرزی با تصمیم کادر فنی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید