دال زاتو: ایران همیشه حریف سرسختی است

به گزارش مجله پیکوشو، سرمربی تیم ملی والیبال برزیل با تمجید از تیم ملی ایران گفت: آن ها تیم منسجمی دارند و همیشه حریف سرسختی به شمار می روند.

دال زاتو: ایران همیشه حریف سرسختی است

به گزارش خبرنگاران، رنان دال زاتو سرمربی تیم ملی والیبال برزیل پس از پیروزی سه بر یک مقابل ایران، اظهار کرد: از این پیروزی بسیار شاد هستم. بازی های میان ایران و برزیل همیشه سخت است و می توان از قبل پیش بینی کرد که آن ها همیشه حریف سرسختی هستند، در بازی امروز نیز همینطور بود. آن ها در دفاع و حمله فوق العاده هستند و خیلی کم اشتباه می کنند، به همین دلیل از امتیازاتی که آن ها امروز به ما دادند شاد هستیم.

او افزود: من فکر می کنم ایران ترکیب خوبی از بازیکنان جوان و باتجربه را در اختیار دارد که آن ها را به یک تیم منسجم تبدیل می کند. ما نیز سعی کرده ایم در این مسابقات به برخی از بازیکنان جوان خود فرصت بازی دهیم تا کسب تجربه کنند که برای ما بسیار خوب است.

سرمربی برزیل در مورد احتمال قهرمانی برزیل نیز گفت: ما پنج پیروزی را به دست آورده ایم که برای تیم ما بسیار مهم بود، با این حال فعلا نمی توانیم در مورد قهرمانی صحبتی کنیم چون الان در میانه یک تورنمنت سخت و طولانی هستیم. اگر بعد از این پنج برد فکر کنیم قهرمانیم کار برایمان سخت می شود، پس فعلا می جنگیم.

او افزود: برای بازی مقابل آرژانتین هم باید فیلم ها و اطلاعاتی که از این تیم داریم را تجزیه و تحلیل کنیم تا بهترین نتیجه حاصل شود. در رو در رویی قبلی 3 - 2 پیروز شدیم اما الان سطح آرژانتین بالاتر رفته و کار سختی داریم. باید با تیمی آماده به مصاف آن ها برویم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 518

به "دال زاتو: ایران همیشه حریف سرسختی است" امتیاز دهید

1 کاربر به "دال زاتو: ایران همیشه حریف سرسختی است" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دال زاتو: ایران همیشه حریف سرسختی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید