دانشگاه صدا و سیما برای نیازمندی های تحقیقاتی مراکز کشور راهکار ارائه می نماید

به گزارش مجله پیکوشو، معاون پژوهشی دانشگاه صدا و سیما گفت: در این دانشگاه نیازمندی های تحقیقاتی مراکز مختلف کشور را دریافت نموده و به ارائه راهکار پرداخته ایم.

دانشگاه صدا و سیما برای نیازمندی های تحقیقاتی مراکز کشور راهکار ارائه می نماید

علی رجب زاده طهماسبی، معاون پژوهشی دانشگاه صدا و سیما در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران با بیان اینکه پژوهش مهمترین محور ارتباط دانشگاه با صنعت است؛ گفت: به همین منظور ما نیازمند پژوهش های عمیق تر و کاربردی تر برای حل مسائل روز رسانه هستیم به طوری که پژوهش را در صندلی رفیعی قرار دهد.

رجب زاده طهماسبی ادامه داد: امروزه پژوهش حلقه واسطه بین دانشگاه و صنعت است. حال اینکه به چه میزان بتوانیم از این پژوهش استفاده کنیم بحث محوری ما خواهد بود. همه مسائل جامعه باید بر پایه پژوهش محوری و مسئله محوری در جهت برطرف احتیاجات حوزه های تخصصی از جمله رسانه ملی باشد.

وی توضیح داد: دانشگاه صدا و سیما با استفاده از ظرفیت های علمی اساتید و دانشجویان و اعطای تسهیلات از جمله چاپ کتاب به صورت تالیف و ترجمه از حرکت های پژوهشی در جهت ارتباط دانشگاه و صنعت و استفاده از پژوهش محوری به عنوان سرمایه ای برای دانشگاه حمایت می نماید.

رجب زاده طهماسبی در سرانجام اعلام کرد: دانشگاه صدا و سیما سعی نموده است انتظاراتی که سازمان از دانشگاه دارد را تاحدودی برآورده کند. ارتباط دانشگاه با تمام مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی موجب شده است ترازعلمی این دانشگاه ارتقاء یابد. به همین دلیل نیازمندی های تحقیقاتی مراکز مختلف را دریافت نموده ایم و به ارائه راه چاره پرداخته ایم. از این طریق به دنبال مرجعیت رسانه هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 734

به "دانشگاه صدا و سیما برای نیازمندی های تحقیقاتی مراکز کشور راهکار ارائه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه صدا و سیما برای نیازمندی های تحقیقاتی مراکز کشور راهکار ارائه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید