در پاتاگونیا به کجا برویم؟

به گزارش مجله پیکوشو، نقاط مجذوب کننده پاتاگونیا

وقتی به مقصدی کامل برای گذراندن تعطیلات فکر می کنم، پاتاگونیا (ناحیه ای که در بخش های جنوبی آرژانتین و شیلی قرار گرفته است) جزو جاههایی است که در بالای لیست سفرم قرار می گیرد. اولین بار، وقتی چند سال پیش عکس های این منطقه را دیدم تحت تاثیر قله های ناهموار و منحصر بفرد و رنگ های باورنکردنی یخچال های طبیعی آن قرار گرفتم. آنجا کاملا بکر و وحشی به نظر می آمد، بالاخره امسال توانستم به آرزویم برسم و به این ناحیه بروم. در مدت دو ماهی که در این منطقه بودم بیشتر جاههای آن را گشتم و باورم نمی شد که این همه یخچال های طبیعی و روستاهای کوچک و دورافتاده در نقاط مختلف پاتاگونیا پراکنده باشد. وقتی به این فکر می کنم که کدام یک از جاذبه های آنجا را بیشتر دوست داشتم واقعا انتخاب برایم سخت است اما با این حال سعی می کنم که بهترین جاذبه های طبیعی این بخش را به شما معرفی کنم. برای آشنایی با نقاط مجذوب کننده پاتاگونیا، خبرنگاران را همراهی کنید.

در پاتاگونیا به کجا برویم؟

یخچال طبیعی Cerrio Tronador

یخچال طبیعی Cerrio Tronador که در حومه شهر باریلوچه آرژانتین واقع شده است از معدودترین یخچال های طبیعی است که می توانید در کنار آن بخوابید و صبح، طلوع آفتاب را از کنار آن تماشا کنید. صبح خیلی زود به این محل بروید تا زمان کافی برای گردش در میان صخره ها و یخچال های طبیعی اطراف داشته باشید. آب شدن یخچال های طبیعی، استخرها و دریاچه های طبیعی کوچکی را در سراسر سطح این صخره ها به وجود آورده که نور طلوع و غروب خورشید را در قله کوه منعکس می کنند. چشم انداز پانورامایی این محل در هر زمانی از روز بسیار زیباست.

کوهنوردی به سمت هتل رفوجیو فری

دو راه برای رسیدن به این هتل وجود دارد: یا می توانید از راه جنگلی به بالا بروید و یا می توانید از میان صخره ها به آنجا برسید. یک روز کامل زمان لازم است تا از پیست اسکی باریلوچه خودتان را به این هتل برسانید و برای بالارفتن از جهت، کوهنوردی متوسطی را پیش رو دارید. چشم انداز برخی از دریاچه هایی که در جهت قله هستند بسیار تماشایی است و برای کسانی که دوست دارند برای بالار فتن از کوه از دست های خودشان هم کمک بگیرند بسیار هیجان انگیز خواهد بود. این هتل محیط بسیار جذابی دارد، دریاچه ای بزرگ در کنار آن قرار گرفته که آب بسیار خنکی دارد.

یخچال طبیعی معلق Queulat

این یخچال طبیعی معلق در انتهای کلاهک یخی ای واقع شده است که وقتی به پایین صخره می ریزد به دو آبشار تقسیم می شود. با اینکه یخچال های طبیعی معلق زیادی در پاتاگونیا واقع شده است اما یا دسترسی به آن ها سخت است و یا به اندازه این یخچال، بزرگ نیستند و این چیزی است که این یخچال را خاص و ویژه کرده است. پارک ملی Queulat در 22 کیلومتری خارج شهر پویوهوآپی واقع شده است، برای رسیدن به این یخچال باید 3 کیلومتر در میان گل ها راه بروید پس کفش های محکم و ضد آب بپوشید. در این پارک ملی می توانید در طول شب کمپ بزنید تا در هنگام صبح بدون اینکه جمعیت زیادی در این محل باشد یخچال را از نزدیک ببینید.

منبع: nomadicmatt.com

منبع: الی گشت
انتشار: 18 اسفند 1400 بروزرسانی: 18 اسفند 1400 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 2003

به "در پاتاگونیا به کجا برویم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در پاتاگونیا به کجا برویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید