برطرف سالانه 20 مورد از نقاط جاده ای حادثه خیز

به گزارش مجله پیکوشو، جانشین فرمانده پلیس راه خراسان رضوی گفت: هر ساله 20 مورد از نقاط حادثه خیز جاده های استان برطرف می گردد.

برطرف سالانه 20 مورد از نقاط جاده ای حادثه خیز

به گزارش خبرنگاراز ، سرهنگ محمدعلی احسان بخش جانشین فرمانده پلیس راه خراسان رضوی در حاشیه مراسم تکریم و معارفه فرمانده پلیس راه محور بردسکن به سبزوار گفت: در سطح استان 147 نقطه حادثه خیز وجود دارد که سال قبل 20 مورد آن برطرف شد و سال جاری نیز برطرف 20 مورد دیگر در دستورکار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای واقع شده است.

او توضیح داد: بردسکن یکی از محور های ترانزیتی و یکی از کریدور های جنوب به شمال کشور است و عمده سفر ها در بهار و تابستان برای عزیمت به مشهد و استان های جنوبی و شمالی کشور از بردسکن انجام می گیرد.

جانشین فرمانده پلیس راه خراسان رضوی گفت: تمامی جاده های استان به دوربین های کنترل سرعت و میانگین سرعت مجهز هستند و با توجه به فرهنگ سازی در این حوزه و بالا بودن جریمه ها، سرعت خودرو ها نسبت به چند سال پیش مهار شده است و رانندگان خود با سرعت مطمئنه در جاده ها حرکت می نمایند.

احسان بخش اضافه کرد: 5 ماهه اول سال جاری کاهش 40 درصدی تصادفات را در حوزه راه های بردسکن نسبت به مدت مشابه سال پیش شاهد بوده ایم، پرحادثه ترین محور های استان، جاده شاهرود به سبزوار است که 67 درصد حوادث به وقوع پیوسته در این محور ناشی از خستگی و خواب آلودگی است و تعداد زیادی به دلیل سرعت بالای خوردرو تصادف می نمایند.

/م.پ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 421

به "برطرف سالانه 20 مورد از نقاط جاده ای حادثه خیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف سالانه 20 مورد از نقاط جاده ای حادثه خیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید