ستاره پرسپولیس کوتاه نیامد! ، دردسر یحیی گل محمدی با تصمیم یک سرخ پوش

به گزارش مجله پیکوشو، جابجایی زمستانی به سرانجام رسید اما باشگاه پرسپولیس نتوانست قرارداد بازیکن خود را فسخ کند.

ستاره پرسپولیس کوتاه نیامد! ، دردسر یحیی گل محمدی با تصمیم یک سرخ پوش

به گزارش خبرنگاران آنلاین، فصل جابجایی نیم فصل در حالی ساعت 24 روز گذشته به خاتمه رسید که سیامک نعمتی قراردادش را با پرسپولیس فسخ نکرد تا آینده مبهمی برای حضور در این تیم در انتظار این بازیکن باشد. این در حالی است که این بازیکن در امسال قراردادش را با پرسپولیس تمدید نموده بود!

یحیی گل محمدی نام سیامک نعمتی و حامد پاکدل را در فهرست مازاد خود قرار داده بود که این مسأله باعث شد تا پاکدل راهی تراکتور شود اما نعمتی که تیم هایی مثل تراکتور، فولاد و گل گهر را خواستار خود می دید ترجیح داد در پرسپولیس بماند؛ آن هم در حالی که اعلام عدم احتیاج گل محمدی نسبت به این بازیکن کار او را سخت خواهد نمود.

مذاکرات برای فسخ قرارداد نعمتی تا آخرین لحظات جابجایی ادامه داشت اما مدیر برنامه های این بازیکن در نهایت پیروز به فسخ قرارداد نشد و حالا باید دید که شماره 88 پرسپولیس چه شرایطی در این تیم پیدا خواهد نمود.

نعمتی در حالی قراردادش با پرسپولیس فسخ نشد که به او پیشنهاد داده شده بود تا یک و نیم میلیارد تومان بابت صدور رضایت نامه اش را به صورت قسطی به پرسپولیس بپردازد و توافق نامه ای برای فسخ امضاء کند اما این بازیکن زیر بار این مسأله هم نرفت تا در این تیم ماندگار شود.

این اتفاق در حالی اتفاق افتاده که باید دید یحیی گل محمدی نسبت به تصمیمش برای مازاد اعلام کردن نعمتی تجدیدنظر می نماید و سیامک دوباره به پرسپولیس برمی شود یا اینکه این بازیکن باید نیم فصل را خارج از تمرین و مسابقات رسمی سپری کند. پرسپولیس امروز با فولاد خوزستان بازی دارد و به همین دلیل مسؤولان باشگاه منتظر واکنش سرمربی این تیم بعد از این بازی هستند تا تصمیم خود را در مورد آینده سیامک نعمتی در پرسپولیس بگیرند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 بهمن 1401 بروزرسانی: 10 بهمن 1401 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 2223

به "ستاره پرسپولیس کوتاه نیامد! ، دردسر یحیی گل محمدی با تصمیم یک سرخ پوش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره پرسپولیس کوتاه نیامد! ، دردسر یحیی گل محمدی با تصمیم یک سرخ پوش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید