سرآسیایی: بازیکنان تیمم حماسه آفرینی کردند و سنگ تمام گذاشتند، نه می توانیم آسیا را رها کنیم و نه مسابقات لیگ را

به گزارش مجله پیکوشو، سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو تأکید کرد، شاگردانش در دیدارهای اخیر آسیایی شان حماسه آفرینی نموده و سنگ تمام گذاشته اند.

سرآسیایی: بازیکنان تیمم حماسه آفرینی کردند و سنگ تمام گذاشتند، نه می توانیم آسیا را رها کنیم و نه مسابقات لیگ را

از سفر با تور ارزان نوروزی سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از مشهد مقدس، مجتبی سرآسیایی در نشست خبری پیش از ملاقات تیم فوتبال شهر خودرو مقابل ماشین سازی تبریز گفت: قبل از هر چیز چون اولین کنفرانس رسمی من در ایران هست و تا به حال نتوانستم این طور مقابل اصحاب رسانه صحبت کنم، باید یک تشکر بزرگ از آقای حمیداوی بابت حسن اعتماد شان به بنده و کادرفنی ام داشته باشم. همچنین از مدیرعامل باشگاه و هیئت مدیره شهر خودرو تشکر ویژه ای دارم که این مسئولیت خطیر و سنگین را در این شرایط خاص به من محول کردند و ان شاءالله که در ادامه راستا بتوانم با کوشش و جدیت نتایجی که به دست می آوریم، مایه سربلندی باشم.

وی ادامه داد: درباره دو بازی که در امارات و قطر در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا داشتیم باید عرض کنم که خیلی شرایط عجیب و غریب بود و همه نسبت به مسائل تیم ما اشراف دارند. بچه های تیم ما از کوچک تا بزرگ حماسه آفرینی کردند و علی رغم مسائلی که وجود داشت که شرایط بدنی و روحی ما را تحت تأثیر قرار داد، با تمام وجود بازی کردند. باید بگویم که کادرفنی و بازیکنان هم قسم شدند که یک کار بزرگ را برای مردم انجام دهند و خدا را شکر تیم به مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو اضافه نمود: ما پنج شش روز قبل از هر بازی می توانیم لیست مان را تکمیل کنیم و متأسفانه آن زمانی که با بازیکنان جدید مان قرارداد بستیم نتوانستیم این بازیکنان را به لیست اضافه کنیم. الان کار آنها اجرا شده است و شرایط بازی را دارند، البته باید بگویم بازیکنانی که بازی کردند، سنگ تمام گذاشتند.

سرآسیایی درباره مصدومیت اکبر صادقی توضیح داد: اکبر صادقی یک ضربه سنگینی به دوقولوی پایش خورد که من خودم خیلی در آن صحنه ترسیدم، ولی صادقی باغیرت تا لحظه ای که توانست بازی کرد و ما مجبور شدیم او را تعویض کنیم. خدا را شکر صادقی در این سه چهار روز توانسته خیلی خوب ریکاوری کند و فکر نمی کنم مسئله ای داشته باشد.

وی درباره این موضوع که شهر خودرو کار سختی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا خواهد داشت، گفت: قطعاً باید بگویم که ما در دو مرحله برنامه ریزی نموده ایم و علی رغم سختی هایی که داریم قبول نموده ایم تا کار بزرگی انجام دهیم. ما موظف هستیم که برنامه ریزی کنیم، نه شرایط این را داریم که لیگ قهرمانان آسیا را از دست بدهیم و نادیده بگیریم و نه شرایط این را داریم که لیگ برتر را دست کم بگیریم و باید در هر دو جبهه برنامه ریزی کنیم. فکر می کنم این اتفاق در حال افتادن است و هم باشگاه و هم کادرفنی به این موضوع فکر می نمایند. ما دیروز برای 30 روز آینده برنامه ریزی کردیم، چون در این زمان هفت بازی باید انجام دهیم و شرایط خیلی سختی داریم و با تکیه بر پشتکار و همت بچه ها و برنامه ریزی درست و انرژی خوبی که از مردم استان خراسان می گیریم سعی می کنیم بهترین کیفیت را داشته باشیم و شرایط خوبی ایجاد کنیم.

سرمربی تیم شهر خودرو درباره جذب بازیکنان جدید اظهار کرد: من روزی که به عنوان سرمربی شهر خودرو انتخاب شدم، ساعات آخر نقل وانتقالات بود و کلاً سه سهمیه آسیایی داشتیم و از آن سه سهمیه میرو و محمد قاضی را جذب کردیم و هنوز یک جای خالی داریم که می توانیم بازیکن بگیریم. باید بگویم الان در یکی دو پست هم مشکل داریم، یک دروازه بان احتیاج داریم و در یک پست دیگر هم باید بازیکن به خدمت بگیریم و فعلاً در حال آنالیز هستیم تا ببینیم کدام کار به صلاح ماست.

سرآسیایی درباره بازی نکردن چوچو مقابل السیلیه گفت: من احساس کردم که شرایط طوری بود که چوچو دلش با تیم نبود. از سال های گذشته همدلی و وفاق در مجموعه تیم ما وجود داشته و این موضوع عامل موفقیت نسبی شهر خودرو در سال های گذشته بوده است. بازیکنی که احساس کنیم یک سلولش هم درگیر شرایط نتیجه گیری تیم نیست، بازی نکند بهتر است. با آقای حمیداوی صحبت کردیم و حتی حاضر شدیم که از یک بازیکن جوان تر به جای او استفاده کنیم، چون این قانون و قاعده ما است و برای ما مهم است که در مجموعه ای که حضور داریم با تمام انرژی کار کنیم.

وی ادامه داد: ما با توجه به شرایطی که در قطر داشتیم، مجبور شدیم همان شب بعد از بازی و به تهران برگردیم و خستگی سفر متأسفانه همراه ما بوده و کادر پزشکی و فنی ما خیلی زحمت کشیدند تا شرایط بازیکنان خوب باشد و خستگی از تن آنها خارج گردد. خستگی ره آورد سفر ما در لیگ قهرمانان آسیاست، ولی بهانه نمی آوریم که بگوییم شرایط ما بد است. مجموعه تیم ما یک قول و قراری با هم دارند که با تمام وجود زحمت بکشیم و فکر می کنم سخت ترین و حساس ترین بازی فصل مان را مقابل ماشین سازی داریم. ما باید در لیگ هم کیفیت خوب مان را نشان دهیم و چاره ای نداریم جز اینکه با کوشش بچه ها و لطف امام رضا (ع) سه امتیاز بازی را بگیریم. درباره تیم ماشین سازی هم باید بگویم که از این تیم اطلاع زیادی نداریم. حریف ما حریف خیلی سختی است و ما باید کوشش زیادی برای بردن آنها انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو درباره جدایی بازیکنان بعد از رفتن گل محمدی توضیح داد: باید از زحمت های یحیی گل محمدی تشکر کنم، من چیزهای زیادی از گل محمدی یاد گرفتم. باید بگویم آن زمان شرایط تیم و تفکر سرمربی در این راستا بوده که یک تیم منسجم را برای نیم فصل دوم ببندد. در این چند روز که درگیر مسائل تغییر و تحول در کادرفنی تیم شدیم، فرصت تمرکز روی نقل وانتقالات تیم کم شد و چون بحث رفتن خود گل محمدی مطرح بود تمرکز او هم روی رفتنش بود، ولی باید بگویم که قرار نیست ما کسی را اینجا به زور نگه داریم.

وی درباره مصدومان و محرومان تیمش در بازی مقابل ماشین سازی اظهار کرد: حسین مرادمند را نداریم و چند بازیکن ما هم هستند که دچار سرماخوردگی شدند و اعضای کادرپزشکی در حال مداوای آنها هستند. با توجه به بازی های سختی که در آسیا داشتیم چند بازیکن مان شرایط خوبی ندارند و منتظریم تا فردا ببینیم از لحاظ کیفی کدام یک از بازیکنان را صددرصد در اختیار داریم. ما باید انرژی مان را تقسیم کنیم. غیر از حسین مرادمند فعلاً محروم و مصدوم نداریم.

سرآسیایی در سرانجام گفت: مهمترین مسئله ما این است که برای دل مردم و طرفداران کار کنیم و انرژی بگذاریم. من از طرفداران خوب فوتبال استان خراسان خواهش می کنم که برای تجلیل و تقدیر از بازیکنان باغیرت شهر خودرو که کار بزرگی را رقم زدند، حتماً در استادیوم حاضر شوند، چون انرژی طرفداران یاری بزرگی به ما خواهد نمود تا به هدف بزرگی که داریم دست یابیم و کنار هم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 732

به "سرآسیایی: بازیکنان تیمم حماسه آفرینی کردند و سنگ تمام گذاشتند، نه می توانیم آسیا را رها کنیم و نه مسابقات لیگ را" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرآسیایی: بازیکنان تیمم حماسه آفرینی کردند و سنگ تمام گذاشتند، نه می توانیم آسیا را رها کنیم و نه مسابقات لیگ را"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید