شرایط جدید خودمالکی شدن واحدهای مسکن مهر پردیس

به گزارش مجله پیکوشو، به گزارش خبرنگاران، حضرتی، مدیر اجرایی عرصه مسکن مهر پردیس با اعلام این خبر گفت: با تصویب هیات مدیره شرکت عمران پردیس و همچنین مجوز صادره از طرف مجمع عمومی شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید، خریداران عرصه مسکن مهر می توانند با پیش پرداخت 20 درصد از قیمت عرصه از تمامی تخفیفات اعلام شده استفاده و مابقی را تا آخر امسال تسویه نمایند.

شرایط جدید خودمالکی شدن واحدهای مسکن مهر پردیس

جهت دریافت خدمات درب ورودی ساختمان ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

او با بیان اینکه فروش بلندمدت اقساط پنج ساله همچنان به قوت خود باقی است، اضافه نمود: متقاضیانی که تحت پوشش نهادهای حمایتی (کمیته امداد، بهزیستی) هستند، افزون بر برخورداری از تخفیف های اعلام شده مشمول 20 درصد تخفیف دیگر نیز می شوند.

حضرتی با بیان اینکه خرید عرصه برای متقاضیان ثبت نامی هیچ الزامی و اجباری نیست، عنوان نمود: واگذاری 27 هزار و 500 واحد عرصه در 15 ماه گذشته بیانگر این است که اهمیت و ارزش خود مالکی و مالکیت شخصی برای مردم کاملا ملموس بوده و پیشرفت چشمگیر پروژه های عمرانی در بخش ساخت و زیرساخت ها در شهر جدید پردیس گواهی بر این مسئله است.

او خاطر نشان کرد، شرکت عمران طبق دستورالعمل واگذاری عرصه به وظائف خود عمل و تمامی درآمد حاصل از محل فروش عرصه را برای پیشبرد پروژه های مسکن مهر هزینه نموده است.

مدیر اجرایی عرصه مسکن مهر شهر جدید پردیس تاکید نمود، یکی از اهداف و سیاست های مهم شرکت عمران شهر جدید پردیس پس از واگذاری عرصه مسکن مهر، سنددار کردن شش دانگ عرصه و اعیان این واحدها است. همکاران ما در واحدهای مربوطه به دنبال اخذ خاتمه کار پروژه ها از شهرداری هستند و تیم ویژه ای نیز پیگیر مامور پیگیری این موارد شده است.

منبع: ایسنا

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 29 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1097

به "شرایط جدید خودمالکی شدن واحدهای مسکن مهر پردیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط جدید خودمالکی شدن واحدهای مسکن مهر پردیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید