شکست مسی در برابر رونالدو

به گزارش مجله پیکوشو، قرنطینه دیگر تقریبا تمام شده است. به زودی هم لالیگا آغاز می شود تا دوباره مسی را ببینیم هم سری آ ایتالیا آغاز خواهد شد تا شاهد هنرنمایی رونالدو در میدان مسابقه باشیم.

شکست مسی در برابر رونالدو

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپورتولوژی، اما همانقدر که رونالدو برای آغاز سری آ اشتیاق دارد بارسایی ها نگران هستند و دلیلش هم چیزی نیست جز ناآمادگی احتمالی لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا.

در تمام مدت قرنطینه رونالدو با سخت کوشی و پیگیری تمرینات خود را پشت سر گذاشت این در حالی است که مسی تمرین را جز اولویت های خود قرار نداد و بیشتر سعی کرد از حضور در کنار همسر و سه پسرش لذت ببرد.

اکنون با یک رونالدوی آماده طرف هستیم و یک مسی ناآماده. رونالدو مثل همیشه بدنی ورزیده دارد اما به نظر می رسد مسی به عنوان یکی از برترین بازیکنان تاریخ فوتبال تا حدودی اضافه وزن پیدا کرده.

از روز جمعه 23 خرداد لالیگای اسپانیا برمیگردد. در این روز سویا به مصاف بتیس می رود و گرانادا مقابل ختافه قرار خواهد گرفت.

بارسلونا هم اکنون با 2 امتیاز بیشتر نسبت به رئال مادرید با 58 امتیاز در صدر جدول به سر می برد و کار سختی برای حفظ صدر دارد.

در سری آ هم کار سخت است. یوونتوس 63 امتیازی و صدرنشین فقط یک امتیاز با تیم دوم جدول یعنی لاتزیو فاصله دارد اما با یک رونالدوی آماده می توان حتی امتیاز عقب افتاده را هم جبران کرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1096

به "شکست مسی در برابر رونالدو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست مسی در برابر رونالدو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید