غیبت طارمی شانس پیروزی چلسی را افزایش می دهد

به گزارش مجله پیکوشو، سایت یوفا در گزارشی به غیبت مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو اشاره نمود و نوشت: آنها باید در غیاب بازیکن ایرانی خود جانشین خوبی برای او انتخاب نمایند زیرا غیبت این بازیکن شانس چلسی برای برد را افزایش می دهد.

غیبت طارمی شانس پیروزی چلسی را افزایش می دهد

به گزارش خبرنگاران، مهدی طارمی که فصل جدید به عضویت تیم پورتو پرتغال درآمده است در ملاقات مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در برابر تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا با یک گل و دریافت یک پنالتی نقش مهمی در حذف شاگردان پیرلو از این تورنمنت داشت. اما این بازیکن در میانه نیمه دوم بازی دور برگشت از بازی اخراج شد و مجبور است ملاقات رفت تیم پرتغالی برابر چلسی را از خانه تماشا کند.

در این ملاقات که تیم فوتبال پورتو میزبان است همبازی های طارمی باید در شهر سویا اسپانیا به میدان بروند و این تصمیم به خاطر شرایط سخت کرونایی است. البته هر 2 ملاقات رفت و برگشت در شهر سویا برگزار خواهد شد.

سایت یوفا امروز (آدینه) در گزارشی به شروع مسابقات مرحله یک چهارم نهایی اشاره نمود و نوشت: پورتو پرتغال در برابر تیم فوتبال چلسی مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود را در اختیار ندارد اما این تیم و مجموعه بازیکنان باید نشان دهند که پیروزی در DNA تیم وجود دارد. آنها باید در غیاب بازیکن ایرانی خود جانشین خوبی برای او انتخاب نمایند زیرا غیبت این بازیکن شانس چلسی برای برد را افزایش می دهد.

منبع: ایرنا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 28 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 فروردین 1400 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1583

به "غیبت طارمی شانس پیروزی چلسی را افزایش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت طارمی شانس پیروزی چلسی را افزایش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید