طارمی با وجود حسادت ها جزو مهاجمان نخبه جهان است

به گزارش مجله پیکوشو، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پورتو از ساعت 21:15 امروز چهارشنبه در دیدار رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا به مصاف لیون فرانسه می رود.

طارمی با وجود حسادت ها جزو مهاجمان نخبه جهان است

این دیدار می تواند برای مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو ادامه فرایند موفقیت آمیزش در هفته های گذشته باشد که توجه تمام رسانه های پرتغالی را به خود جلب کرده است. همکاری و هماهنگی طارمی با دیگر بازیکنان پورتو به ویژه اوانیلسون برزیلی به یکی از سوژه های چند روز اخیر پرتغالی ها تبدیل شده است.

خبرنامه روزانه باشگاه پورتو هم در مطلب اخیر خود به تمجید از طارمی پرداخت و با ارائه آمار این بازیکن، از وی به عنوان یکی از مهاجمان نخبه جهان یاد کرد.

طارمی در 6 دیدار اخیر پورتو 4 گل به ثمر رسانده و 7 پاس گل داده است یعنی مشارکت مستقیم در 13 گل. در مطلب باشگاه پورتو آمده است: همانطور که اوانیلسون در مصاحبه با مجله دراگائو در ماه ژانویه گفت طارمی هرگز از گلزنی و دادن پاس گل خسته نمی شود و حالا 6 مسابقه متوالی است که به شکل فوق العاده ای در خدمت همبازی هایش است.

در ادامه این گزارش آمده است: از زمان بازی با اسپورتینگ و با در نظر گرفتن استراحت طارمی در بازی رفت مقابل لاتزیو در لیگ اروپا، این بازیکن شماره 9 بین جناح چپ، بخش مرکزی و میانی و فوروارد در حال جابجایی و بازی بوده است. ماه مارس به تازگی آغاز شده و طارمی تا به امروز در این فصل در 33 بازی 17 گل به ثمر رسانده و 16 پاس گل داده است. یادآوری می شود که آخرین عملکرد طارمی (فصل گذشته) 23 گل و 18 پاس گل در 48 بازی بود؛ اعدادی که او را باوجود تنگ نظری ملی (احتمالا منظور داخل پرتغال است) او را در بین نخبگان جهان قرار می دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1401 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 2053

به "طارمی با وجود حسادت ها جزو مهاجمان نخبه جهان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طارمی با وجود حسادت ها جزو مهاجمان نخبه جهان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید