فاروما ریورفرانت؛ هتلی 4ستاره در سنگاپور با دکوراسیونی خاص، عکس

به گزارش مجله پیکوشو، از آنجایی که یافتن هتلی که هم ارزان باشد و هم امکانات خوب در اختیار مهمانان خود قرار دهد، بسیار سخت است، اغلب افراد هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما سنگاپور، بی درنگ اتاقی در Furama RiverFront hotel برای خودشان رزرو می‌کنند.

فاروما ریورفرانت؛ هتلی 4ستاره در سنگاپور با دکوراسیونی خاص، عکس

همراه ما باشید تا با تور ارزان سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

اتاق‌های هتل فاروما ریورفرانت سنگاپور

وقتی از اتاق‌های هتل فاروما ریورفرانت سنگاپور صحبت می‌کنیم، در واقع از واحدهایی حرف می‌زنیم که نقطه قوت این اقامتگاه در میزبانی از مهمانانش هستند. اتاق‌های این هتل که با سرویس‌ اینترنت بی سیم رایگان، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیونی با شبکه‌های کابلی، چای ساز یا قهوه ساز و انواع لوازم راحتی و تزئینی دیگر به بهتر شکل تجهیز شده‌اند، فرصت ایده آلی برای استراحت و آرامش در اختیار شما قرار خواهند داد.

جالب است بدانید که هر یک از این اتاق‌ها مجهز به حمامی اختصاصی و بهداشتی همراه با لوازم مورد احتیاج هستند؛ بنابراین، اقامت در آن‌ها احتیاجهای شما را به بهترین شکل ممکن رفع خواهد نمود.

رستوران‌های هتل فاروما ریورفرانت سنگاپور

یکی از نکات بسیار جالب در خصوص هتل فاروما ریورفرانت سنگاپور، برخورداری این اقامتگاه از دو رستوران مجزا و بسیار خوب است. یکی از این رستوران‌ها ارائه‌دهنده انواع غذاهای بین المللی بوده و دیگری، غذاهای اندونزیایی را به بهترین شکل ممکن برای مهمانان خود طبخ و سرو می‌کند. از این رو، برای خوردن لذیذترین غذاها در هتل فاروما ریورفرانت سنگاپور شما با هیچ مسئله ای روبرو نخواهید شد.

خدمات و امکانات عمومی هتل فاروما ریورفرانت

رِنج گسترده‌ خدمات و امکانات عمومی که در هتل فاروما ریورفرانت سنگاپور ارائه می‌شوند، اقامت در این مکان را کاملا مطابق میل مهمانان و گردشگران کرده‌اند. برای اشاره به این موارد، ابتدا به سراغ پارکینگ هتل می‌رویم که به صورت رایگان در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد.

از طرفی دیگر، سرویس‌هایی مثل حمل و نقل به فرودگاه، تبدیل ارز، خشک‌شویی، اتوی لباس، رزرو بلیط، نگهداری از چمدان‌ها و ارائه خدمات لازم به مهمانان معلول با نهایت دقت و تمرکز توسط کارکنان هتل فاروما ریورفرانت سنگاپور ارائه می‌شوند. کارکنانی که به چندین زبان زنده جهان مسلط بوده و با خوش‌رویی هر چه تمام، بهترین راهنمایی‌ها و خدمات را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند.

لازم به ذکر است که این هتل مجهز به آسانسور است. مهمانانی که علاقه خاصی به ورزش و تفریح دارند، می‌توانند از سالن ورزشی اقامتگاه نهایت استفاده را ببرند.

همچنین هتل فاروما ریورفرانت سنگاپور دارای استخر روباز نیز بوده و بدین‌ ترتیب از همه لحاظ مهیای رقم زدن ایامی فراموش نشدنی برای مهمانانش است. ناگفته نماند که در این هتل می‌توان از خدمات بخش پذیرش به صورت شبانه روزی استفاده کرد.

لازم به ذکر است که هتل ارائه دهنده زمین بازی مخصوص بچه ها بوده و کاملاً مناسب اقامت با خانواده و فرزندان است. یک نکته بسیار جالب دیگر نیز در خصوص هتل فاروما ریورفرانت سنگاپور مختصات مکانی بسیار خوب این اقامتگاه است که امکان دسترسی به چندین جاذبه مهم کشور سنگاپور را در اسرع وقت برای گردشگران فراهم می‌کند.

اماکن نزدیک به هتل فاروما ریورفرانت سنگاپور

فاصله هتل فاروما ریورفرانت سنگاپور تا سالن تئاتر رپرتوری سنگاپور: 700 متر

فاصله هتل فاروما ریورفرانت سنگاپور تا پیاده گذر رابرتسون: 800 متر

فاصله هتل فاروما ریورفرانت سنگاپور تا مرکز خرید چایناتاون پوینت: 1.1 کیلومتر

فاصله هتل فاروما ریورفرانت سنگاپور تا مرکز خرید ایون مال: 1.9 کیلومتر

فاصله هتل فاروما ریورفرانت سنگاپور تا موزه هنر سنگاپور: 2 کیلومتر

فاصله هتل فاروما ریورفرانت سنگاپور تا مرکز خرید مصطفی سنتر: 3.3 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 24 آذر 1399 بروزرسانی: 24 آذر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1339

به "فاروما ریورفرانت؛ هتلی 4ستاره در سنگاپور با دکوراسیونی خاص، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاروما ریورفرانت؛ هتلی 4ستاره در سنگاپور با دکوراسیونی خاص، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید