فعالان گردشگری و هنرمندان روستایی و عشایری اصفهان بیمه می شوند

به گزارش مجله پیکوشو، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان از بیمه شدن فعالان گردشگری و هنرمندان روستایی و عشایری استان اطلاع داد.

فعالان گردشگری و هنرمندان روستایی و عشایری اصفهان بیمه می شوند

برای سفر با تورهای پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، فریدون اله کمک روز 15 مهرماه، در ملاقات با مدیر کل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان، گفت: در حوزه های حفاظت از آثار تاریخی، توسعه گردشگری و ترویج صنایع دستی روستایی و عشایری به پیشرفت های چشم گیری رسیدیم، به گونه ای که امروز در بیشتر روستاهای تاریخی وگردشگری استان حداقل یک اقامتگاه بوم گردی فعال وجود دارد. سه ایل بختکمک، قشقایی و عرب جرقویه در حوزه های گردشگری و صنایع دستی فعال هستند.

او با اشاره به لزوم حمایت از فعالیت های روستاییان و عشایر استان در حوزه های گردشگری و صنایع دستی، اضافه کرد: در حال حاضر 53 هزار هنرمند صنایع دستی در استان شناسایی شده اند که بیش از 40 درصد آن ها در حوزه های روستایی و عشایری فعالیت می نمایند، ما پیگیر بیمه سلامت و عمر هنرمندان و فعالان گردشگری هستیم، تا آن ها به دور از هرگونه دغدغه به فعالیت های خود ادامه دهند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان تأکید کرد: با توجه به توافق های به عمل آمده با صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان، مقرر شد تا فعالان گردشگری و هنرمندان صنایع دستی روستایی تنها با پرداخت مبلغ سالیانه هشت میلیون و 400 هزار ریال در بخش سلامت و بازنشستگی تحت پوشش بیمه قرار بگیرند.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1264

به "فعالان گردشگری و هنرمندان روستایی و عشایری اصفهان بیمه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالان گردشگری و هنرمندان روستایی و عشایری اصفهان بیمه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید