هتل لوکس و دیدنی آلیلا دیوا، گوا

به گزارش مجله پیکوشو، هتل و ریزورت آلیلا دیوا گوا (Alila Diwa Goa) در گوای جنوبی (South Goa) و در کنار ساحل خلیج Gonsua در جنوب غربی هند واقع شده است.

هتل لوکس و دیدنی آلیلا دیوا، گوا

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

این هتل دارای 110 اتاق بزرگ به مساحت 44 متر مربع و 8 سوئیت به مساحت 88 متر مربع است که مجموعاً 118 اتاق و سوئیت را شامل می گردد.

اتاق های هتل به تلویزیون های ال سی دی، اینترنت وای فای، وسایل رفاهی و حمام بزرگ با وان مجهز است.

همچنین تمام اتاق ها دارای یک تراس یا بالکن خصوصی است که در آن می توان از وزش نسیم اقیانوس لذت برد.

این هتل در مکانی زیبا و آرام، در کنار ماسه های سفید، آب های درخشان و در میان مزارع سرسبز برنج بنا شده و نوعی آرامش تحسین برانگیز بر آن حاکم است.

بنا به گفته سایت هتل به آدرس aliladiwagoa.com این ریزورت از فرودگاه بین المللی دابولیم (Dabolim) فقط 20 دقیقه فاصله دارد.

از جمله امکانات این استراحتگاه مدرن می توان به این موارد اشاره نمود: استخر، اسپا (آبگرم)، سونا، جکوزی، باشگاه سلامتی، مرکز زیبایی، کتابخانه، منطقه ویژه تفریح بچه ها، سالن نمایش فیلم، رستوران، کاباناهای اختصاصی (Private Cabanas)، بوتیک، فروشگاه عرضه تولیدات محلی، مرکز تجاری و غیره.

رستوران هتل به نام VIVO، بیست و چهار ساعته به مهمانان سرویس می دهد و از آنها با انواع غذاهای پرادویه هندی و ترشی جات خوش طعم و نیز غذاهای بین المللی پذیرایی می نماید.

در اسپای هتل نیز انواع خدمات درمانی توسط پرسنل متخصص ارائه می گردد که از آن جمله می توان به بسته های سلامتی که ترکیبی است از دانش آسیای باستان و تکنیک های آیور وردا (طب سنتی هند) اشاره نمود. همانطور که در اولین عکس مشاهده میکنید این هتل جزء هتل های تاپ گوا میباشد و اکثر مسافران هتل را به دیگران توضیه نموده اند.

جهت آشنایی بیشتر با جاذبه های گردشگری شهر گوا کلیک کنید

منبع: لست سکند
انتشار: 29 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 666

به "هتل لوکس و دیدنی آلیلا دیوا، گوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل لوکس و دیدنی آلیلا دیوا، گوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید