همراهان ویژه پرسپولیس در سفر به قطر چه کسانی هستند؟

به گزارش مجله پیکوشو، وحید امیری، احسان پهلوان و عیسی آل کثیر اگرچه در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا از همراهی پرسپولیس محروم هستند اما سرخ پوشان را در سفر به قطر همراهی می نمایند.

همراهان ویژه پرسپولیس در سفر به قطر چه کسانی هستند؟

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس روز 29 آذر ماه، یکی از حساس ترین ملاقات های تاریخ خود را برگزار خواهد نمود؛ رویارویی با نماینده شرق آسیا برای کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا.

سرخ ها در حالی باید در این ملاقات حساس و عظیم به میدان بروند که 3 بازیکن اصلی و تاثیرگذار خود را نیز به همراه ندارند. عیسی آل کثیر، وحید امیری و احسان پهلوان نفراتی هستند که به دلیل محرومیت نمی توانند در ترکیب سرخ ها به میدان بروند.

اما خبر های دریافتی حاکی از آن است باشگاه پرسپولیس به رغم این که نمی تواند از حضور این بازیکنان در فینال استفاده کند، آن ها را با خود به قطر خواهد برد تا از نزدیک تماشاگر فینال رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باشند.

این اقدام باشگاه پرسپولیس به نوعی قدردانی از درخشش این نفرات در بازی های قبلی است که منجر به فینالیست شدن پرسپولیس شده است. ضمن این که حضور آل کثیر، امیری و پهلوان از نظر روحی نیز می تواند یاری حال آن ها و همین طور بقیه بازیکنان باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 آذر 1399 بروزرسانی: 12 آذر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1315

به "همراهان ویژه پرسپولیس در سفر به قطر چه کسانی هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همراهان ویژه پرسپولیس در سفر به قطر چه کسانی هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید