خبرنگاران منشا: امیدوارم پرسپولیس در دوحه جشن قهرمانی بگیرد

به گزارش مجله پیکوشو، تهران- خبرنگاران- مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس که سابقه حضور در فینال آسیا با سرخپوشان پایتخت را دارد، گفت: سال جاری خیلی به قهرمانی پرسپولیس در آسیا امیدوارم هستم و امیدوارم که این تیم بتواند در ملاقات فینال به فزونی دست یابد.

خبرنگاران منشا: امیدوارم پرسپولیس در دوحه جشن قهرمانی بگیرد

همراه ما باشید و با تور ارزان قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس روز شنبه 29 آذرماه در فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف اولسان هیوندای کره جنوبی می‌رود.

این دومین حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا طی سه سال گذشته است. سرخپوشان در سال 2018 با برانکو ایوانکوویچ توانست اولین حضورش در فینال لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کند. یکی از بازیکنان موثر در پرسپولیس در آن مقطع گادوین منشا بود. بازیکنی که پرسپولیس با گل او توانست سد محکمی به نام الدحیل قطر را از پیش رو بردارد و پس از آن با فزونی برابر السد قطر در مجموع 2 بازی رفت و برگشت، فینالیست گردد.

به همین دلیل با گادوین منشا مهاجم سابق سرخپوشان گفت‌وگویی انجام دادیم تا در خصوص خاطرات خوب پرسپولیس در راه فینال سال 2018، گلی که او به الدحیل زد، خاطره‌اش از ملاقات نهایی و شانس پرسپولیس برای قهرمانی صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

پرسپولیس فینالیست لیگ قهرمانان شد. نظر شما در خصوص این مسابقه چیست؟

خیلی از فینالیست شدن پرسپولیس مسرور هستم و امیدوارم که این تیم بتواند قهرمانی در آسیا را جشن بگیرد.

چقدر شانس برای تیم در آستانه ملاقات نهایی قائل هستی؟

این بزرگ‌ترین مسابقه‌ای است که در قاره آسیا برگزار می‌گردد و طبیعی است که بازی سختی از کار در بیاید اما خیلی امیدوار هستم و انشالله پرسپولیس سال جاری دیگر قهرمان است.

به‌عنوان بازیکنی که در تیم دیگری بازی می‌کنی و حتی پس از جدایی از این تیم به استقلال رفتی، از پیروزیت پرسپولیس مسرور می‌شوی؟

قطعا همینطور است. روزهای خیلی خوبی در پرسپولیس داشتم و با هوادارن این تیم هنوز هم ارتباط خوبی دارم. از پیروزیت پرسپولیس همواره مسرور می‌شوم و امیدوارم که این تیم بتواند راهی که تا الان طی نموده را با قهرمانی تمام کند.

تو یکی از نفرات ثابت پرسپولیس در سال 2018 بودی. از دید تو این پرسپولیس شرایط بهتری دارد یا آن تیم 2018؟

مقایسه خیلی سخت است اما به نظرم سال 2018 با وجود اینکه پنجره نقل و انتقالاتی بسته بود، اما آن موقع واقعا تیم خوبی داشتیم و با بدشانسی قهرمان نشدیم. از دید من آن پرسپولیس بهتر بود اما الان هم تیم نفرات خوبی دارد.

به آن موقع برگردیم. چه عاملی باعث شد تا پرسپولیس در سال 2018 با آن همه مسائل مانند بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی بتواند آنطور پیروز ظاهر گردد؟

ما سال قبل از آن هم در نیمه نهایی بازی نموده بودیم. مسائل وجود داشت اما همه بازیکنان تمام کوشششان را به کار می‌گرفتند و از طرفی حمایت طرفداران هم بی نظیر بود و به بازیکنان انگیزه دو چندان می‌داد. همه آن مسائل دست به دست هم داد تا پیروز ظاهر شویم و به فینال برسیم.

به بازی با الدحیل برسیم که پرسپولیس با گل تو سد محکمی را از پیش رو برداشت. در آن مورد صحبت کن.

بازی با الدحیل هم شرایط خاصی داشت و می‌دانستیم که باید پیروز شویم. ما هیچ وقت نا امید نبودیم و از طرفداران هم انرژی دو چندان گرفتیم. حتی وقتی هم در بازی برگشت گل خوردیم نا امید نبودیم و از کوشش دست نکشیدیم. می‌دانستیم که باید ببریم و مسروریم که طرفداران مسرور استادیوم را ترک کردند.

آن گل میان طرفداران پرسپولیس محبوبیتت را دوچندان کرد. قبول داری؟

محبوب که بودم. (با خنده) اما واقعا آن گل باعث شد تا محبوبیتم بیشتر گردد.

به عنوان سوال پایانی. اولسان کره جنوبی را می‌توان با کاشیما مقایسه کرد؟

تیمی که فینالیست شده فرقی نمی‌کند که با چه حریفی بازی دارد. به طور حتم تیمی که به این مرحله رسیده به اندازه کافی قوی بوده و باید با حداکثر توان در این ملاقات ظاهر شد تا بتوان نتیجه لازم را گرفت.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1344

به "خبرنگاران منشا: امیدوارم پرسپولیس در دوحه جشن قهرمانی بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران منشا: امیدوارم پرسپولیس در دوحه جشن قهرمانی بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید