استعلام نمایندگان آسیایی ایران از AFC

به گزارش مجله پیکوشو، نمایندگان ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در مورد موضوعی مهم از AFC استعلام گرفتند.

استعلام نمایندگان آسیایی ایران از AFC

برای سفر با تور پوکت زمستان همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، تیم های استقلال، پرسپولیس، سپاهان و شهر خودرو 4 نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند که همانند دیگر نمایندگان حاضر در مسابقات دو ملاقات در دور گروهی برگزار نموده اند.

با توجه به همه گیری ویروس کرونا، مسابقات تعلیق شد تا زمانی که شرایط برگزاری برای تمامی تیم ها فراهم گردد. کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفته تا ادامه رقابت ها در مناطق شرق و غرب قاره کهن در دو کشور به صورت متمرکز برگزار گردد و برای تیم های منطقه غرب به احتمال فراوان بازی ها در قطر برگزار می گردد اگرچه هنوز زمان برگزاری بازی ها و میزبان به صورت رسمی از سوی AFC اعلام نشده است.

در این میان باشگاه های ایرانی از AFC استعلام گرفته اند که با توجه به انجام دو بازی اولشان در زمین حریفان، در صورت برگزار شدن ملاقاتها به شکل متمرکز هزینه تیم های اعزامی بر عهده چه نهادی است؟ این استعلام به این خاطر گرفته شده تا باشگاه ها بدانند هزینه را کشور میزبان پرداخت می نماید یا اینکه خود باشگاه ها ملزم به پرداخت هستند و یا اینکه AFC هزینه تیم ها را که حداقل 3 هفته از کشورشان خارج می شوند، بر عهده می گیرد. البته در گذشته کنفدراسیون فوتبال آسیا به تمامی باشگاه ها یاری اقتصادی می کرد و احتمالاً در بحبوحه کرونا این یاری بیش از گذشته خواهد بود.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1243

به "استعلام نمایندگان آسیایی ایران از AFC" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استعلام نمایندگان آسیایی ایران از AFC"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید