مربی السیلیه: بازی با شهر خودرو تاریخی است، الیاس: نیاز به تمرکز مضاعف داریم

به گزارش مجله پیکوشو، مربی و بازیکن تیم السیلیه قطر درباره بازی مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم شهر خودرو ایران به اظهارنظر پرداختند.

مربی السیلیه: بازی با شهر خودرو تاریخی است، الیاس: نیاز به تمرکز مضاعف داریم

با وبسایت سازمان نظام مهندسی همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه العرب قطر، خلیفه ابوبکر، مربی تیم السیلیه گفت: ما در آستانه یک بازی مهم و تاریخی برای باشگاه السیلیه قرار داریم. در بازی های مرحله پلی آف شانس تیم ها برای صعود برابر است و ما با هدف کسب پیروزی به میدان می رویم. من تجربه حضور در لیگ قهرمانان آسیا با تیم الدحیل را دارم و امیدوارم السیلیه بتواند حضوری تاریخی در این رقابت ها داشته باشد و به مرحله گروهی صعود کند.

عبدالقادر الیاس، مهاجم تیم السیلیه درباره بازی برابر شهر خودرو گفت: من از مصدومیت رهایی یافتم و آماده این بازی هستم. این یک بازی بسیار مهم است و باید برای رسیدن به پیروزی و صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تلاش و تمرکزمان را مضاعف کنیم. آماده سازی خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان السیلیه از نظر روحی مهیای بازی امروز هستند.

عبدالله الحنزاب، مدیر فوتبال تیم السیلیه نیز گفت: به بازیکنان خود برای ارائه یک بازی بزرگ برابر حریف ایرانی اعتماد داریم. ما سال ها برای نخستین حضورمان در آسیا منتظر ماندیم و این یک لحظه تاریخی برای تیم السیلیه است. بازیکنان السیلیه با وجود نداشتن تجربه آسیایی از روحیه مبارزه و میل به پیروزی برخوردار هستند. می توانیم پیروز شویم و رویای السیلیه در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان به سرانجام نخواهد رسید.

تیم السیلیه که کریم انصاری فرد را در اختیار دارد ساعت 18:40 دقیقه امروز (سه شنبه) میزبان تیم شهر خودرو است. برنده این بازی به گروه B لیگ قهرمانان آسیا راه خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 823

به "مربی السیلیه: بازی با شهر خودرو تاریخی است، الیاس: نیاز به تمرکز مضاعف داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی السیلیه: بازی با شهر خودرو تاریخی است، الیاس: نیاز به تمرکز مضاعف داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید