لژیونر هندبال ایران بازی با قطر را از دست داد

به گزارش مجله پیکوشو، لژیونر هندبال ایران به دلیل آسیب دیدگی در چارچوب مسابقات قهرمانی آسیا، بازی مقابل قطر را از دست داد.

لژیونر هندبال ایران بازی با قطر را از دست داد

با وبسایت سازمان نظام مهندسی همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی هندبال مردان ایران در مرحله دوم مسابقات هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی، مقابل کویت به میدان رفت و با نتیجه 28 بر 24 پیروز شد.

سجاد استکی، لژیونر هندبال ایران و ستاره تیم ملی در بازی های قهرمانی آسیا در نیمه اول دیدار با کویت از ناحیه همسترینگ پا دچار آسیب دیدگی شد و بازی با قطر را از دست داد.

تیم ایران امروز سه شنبه (اول بهمن) در یک بازی حساس مقابل تیم قدرتمند قطر به میدان می رود که در صورت پیروزی ضمن صعود به نیمه نهایی، سهمیه جام جهانی 2021 را هم به دست می آورد اما استکی در این مسابقه نمی تواند تیم ملی را همراهی کند.

علیرضا حبیبی سرمربی تیم ملی هندبال ایران در گفت وگو با خبرنگاران، در مورد شرایط استکی بیان نمود: متاسفانه در نیمه اول بازی با کویت آقای سجاد استکی که درد کهنه ای از ناحیه عضلات همسترینگ داشت، دچار مشکل شد و نتوانست بازی کند. وی سه شنبه برای انجام معاینه به پزشک مراجعه می کند اما قطعا در بازی با قطر از او استفاده نمی کنیم و استراحت می کند. منتظریم که ببینیم شرایطش در روز سوم و در بازی با کره جنوبی به چه صورتی خواهد بود.

به گزارش خبرنگاران، مسابقات هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی از 26 دی تا 7 بهمن به میزبانی کویت در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 800

به "لژیونر هندبال ایران بازی با قطر را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لژیونر هندبال ایران بازی با قطر را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید