کالبدشکافی پیکسل 7 پرو از تعمیرپذیری بسیار کم آن خبر می دهد

به گزارش مجله پیکوشو، گوگل چند روز پیش طی مراسمی از محصولات نوش از جمله سری پرچم دار پیکسل 7 رونمایی کرد. این سری نو از پردازنده اختصاصی گوگل تنسور G2 قدرت می گیرد و پیکسل 7 پرو نیز به سیستم زوم نو و بهبود یافته ای مجهز شده است. گوگل تقریباً مطمئن است که سری نو پیکسل 7 در فهرست گوشی های برتر اندرویدی برترین جایگاه را از آن خود خواهد نمود. اخیراً ویدیوی نوی از کالبدشکافی پیکسل 7 پرو به وسیله یک یوتیوبر منتشر شده که نگاه دقیق تری به اجزای داخلی این گوشی هوشمند دارد. بعلاوه در این ویدیو معین شده که گوشی هوشمند نو گوگل نسبت به نسل قبلی خود از لحاظ تعمیرپذیری پیشرفتی نداشته است.

کالبدشکافی پیکسل 7 پرو از تعمیرپذیری بسیار کم آن خبر می دهد

کانال یوتیوب PBKreviews جدیدترین گوشی هوشمند پرچم دار گوگل را کالبدشکافی نموده و قطعات داخلی آن را طی ویدیویی به کاربران نشان داده است. این گوشی هوشمند نسبت به نسل قبلی خود در این موضوع تفاوت خاصی ندارد؛ این یعنی پیکسل 7 پرو از پنل جلویی باز می گردد و بلافاصله مادربرد آن به چشم می خورد که به وسیله یک محافظ فلزی پوشانده شده است.

البته، این موضوع اصلا عجیب نیست. هرچه باشد، پیکسل 6 پرو و پیکسل 7 پرو از نظر ظاهری و حتی بعضی از قسمت های داخلی گوشی بسیار مشابه هستند، بنابراین از اینکه فرآیند کالبدشکافی این دو گوشی تقریبا به یک شکل است، نباید خیلی تعجب کنیم. در مجموع باید اشاره نمود که این یوتیوبر به پیکسل 7 پرو از نظر قابلیت تعمیرپذیری امتیاز 5.5 را از 10 داده است. در توضیحات این امتیاز آمده که تعویض صفحه نمایش این گوشی نسبتاً آسان است و قطعات مربوط به آن به راحتی پیدا می شوند.

با این حال تعویض باتری و قطعاتی دیگر مانند پورت شارژ می تواند سخت باشد، زیرا درگاه شارژ به مادربرد لحیم شده و جدا کردن آن کار ساده ای نیست. به طور کلی می توان گفت که تعمیر پیکسل 7 پرو کار سختی است و گوگل قابلیت تعمیرپذیری این گوشی هوشمند را نسبت به نسل قبلی خود هیچ تغییری نداده است. برای مقایسه باید اشاره کنیم که رقبای این گوشی مانند گلکسی S22 سامسونگ امتیاز تعمیرپذیری 7.5 از 10 را دریافت نموده و بنابراین تعمیر آن بسیار آسان تر از پیکسل 7 پرو است. امیدواریم که پس از معرفی پیکسل 8، بهبود بیشتری در این زمینه حاصل گردد.

پیکسل 7 پرو مجهز به نمایشگر 6.71 اینچی AMOLED است که از رفرش ریت متغیر 120 هرتزی و رزولوشن QHD+ بهره می برد. در کنار تراشه تنسور G2 که به عنوان قلب تپنده به انجام وظیفه می پردازد، 12 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی نیز تعبیه شده است. سیستم دوربین سه گانه این گوشی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی دارد و در کنار آن اولترا واید 12 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس اتوماتیک و تله فوتو 48 مگاپیکسلی قرار گرفته اند. در نهایت باید به باتری 5000 میلی آمپر ساعت این گوشی هوشمند اشاره کنیم که با شارژر 30 وات به سرعت شارژ می گردد.

منبع: Androidpolice

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 مهر 1401 بروزرسانی: 17 مهر 1401 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 2170

به "کالبدشکافی پیکسل 7 پرو از تعمیرپذیری بسیار کم آن خبر می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالبدشکافی پیکسل 7 پرو از تعمیرپذیری بسیار کم آن خبر می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید