کدام برند بیمه آنلاین، محبوب تر است؟

به گزارش مجله پیکوشو، مدت زمان زیادی نیست که اینشورتک ها یا همان بیمه های آنلاین در کشور ما آغاز به فعالیت نموده اند. اگرچه در کشورهای دیگر سال هاست سامانه های آنلاین مشاوره و خرید بیمه پا گرفته اند، اما این پلتفرم ها در کشور ما هنوز نوپا محسوب می شوند.

کدام برند بیمه آنلاین، محبوب تر است؟

با این حال استارت آپ های فروش آنلاین بیمه در کشور در حدود سه سال اخیر، کوشش داشته اند تا با معرفی پلتفرم های خود به بازار، خریداران بیمه را با مزایای خرید آنلاین آن آشنا نموده و آنها را تشویق به خرید اینترنتی و انتخاب هوشمندانه تر نمایند. تمامی این شرکت ها فارغ از تفاوت هایشان، زیر نظر بیمه مرکزی فعالیت نموده و دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستند.

نظرسنجی از مشتریان درباره برندهای برتر بیمه

در جشنواره برند محبوب که سالانه برگزار می گردد، از مشتریان بیمه های آنلاین، نظرسنجی شده که کدام یک از این برندها، در ارائه خدمات به کاربران پیروز تر بوده و در اصلاح محبوب ترین برند بیمه آنلاین کشور کدام است.

در این جشنواره از نظرسنجی گسترده مردمی برای شناسایی میزان محبوبیت برندهای فعال در هر یک از گروه های کالا و خدمات استفاده می گردد. افراد شرکت نماینده با توجه به ویژگی های تاثیرگذار در محبوبیت، برندهای فعال در گروه های مختلف را رتبه بندی نموده و برندهای برتر در هر زمینه با توجه به رای مخاطبان انتخاب می شوند. در گروه بانک و بیمه و در زیرشاخه بیمه های آنلاین نیز مشتریان به برندهای مورد نظر خود رای دادند.

مشتریان، بیمه بازار را انتخاب کردند

در گروه بیمه های آنلاین، بیمه بازار با کسب بالاترین میزان آرا مردمی، عنوان برند محبوب بیمه آنلاین را در سال 98 به دست آورد. بیمه بازار، اولین پلتفرمی است که امکان خرید آنلاین بیمه را در ایران فراهم نموده.

هدف بیمه بازار، ایجاد امکان آنالیز و مقایسه دقیق بیمه در شرکت های مختلف است تا کاربران بتوانند به راحتی شرایط، خدمات و قیمت بیمه نامه ها را با یکدیگر مقایسه نموده و مناسب ترین گزینه را انتخاب نمایند. خریداران بیمه آنلاین، بیمه بازار را به عنوان ارائه دهنده خدمات برتر به مشتریان انتخاب کردند.

در این نظرسنجی گسترده، کیفیت و سهولت دسترسی به خدمات، قابلیت اطمینان، و همینطور کیفیت خدمات پشتیبانی مورد آنالیز قرار گرفته و کاربران، بیمه بازار را دارای این ویژگی ها تشخیص داده اند.

دانشگاه شریف میزبان اختتامیه جشنواره

اختتامیه ششمین جشنواره ملی برند محبوب، 22 مهرماه در سالن جابر این حیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار گردید. در این مراسم محمدرضا فرحی، بنیان گذار بیمه بازار برای دریافت تندیس زرین برند محبوب بیمه آنلاین، حضور پیدا کرد. در این مراسم از برند های برتر فعال در ده گروه مختلف کالا و خدمات تجلیل شد.

منبع: مجله شنبه
انتشار: 5 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 550

به "کدام برند بیمه آنلاین، محبوب تر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام برند بیمه آنلاین، محبوب تر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید