کربکندی: رأی کمیته انضباطی در کمیته استیناف تغییر می نماید، از پیکان امتیاز کم نمایند اما به سایپا امتیاز ندهند

به گزارش مجله پیکوشو، سخنگوی باشگاه ذوب آهن تاکید نمود که حکم کمیته انضباطی در مورد اتفاقات ملاقات سایپا و پیکان منصفانه نبود.

کربکندی: رأی کمیته انضباطی در کمیته استیناف تغییر می نماید، از پیکان امتیاز کم نمایند اما به سایپا امتیاز ندهند

با ما همراه باشید و درباره خرید متعادل بیشتر بدانید.

رسول کربکندی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص حکم کمیته انضباطی و برنده اعلام کردن سایپا گفت: دیدگاه من این نبود که چنین حکمی را صادر نمایند و اصلا چنین اتفاقی در آیین نامه ما پیش بینی نشده بود. بازیکنی که به اسم تعویض ششم وارد زمین شد نقشی در معین نتیجه نداشت و این حکم غیر منصفانه می تواند در سرنوشت دیگر تیم هایی که در پایین جدول هستند تاثیرگذار باشد. این حکم آن هم در حالی که در پایین جدول رقابت تنگاتنگی وجود دارد عادلانه نیست.

وی اضافه نمود: چند سال پیش که سرمربی ذوب آهن بودم، اشتباهی مشابه با این را انجام دادم. آن موقع استفاده از 3 بازیکن خارجی به صورت همزمان در ترکیب مجاز بود ولی من در بازی با سایپا در دقیقه 93 یک بازیکن خارجی را وارد زمین کردم که تعداد خارجی ها به 4 نفر رسید. آن موقع رئیس کمیته انضباطی آقای شاه حسینی بود که ما به تهران آمدیم تا در خصوص این اتفاق شرح بدهیم. حتی یادم می آید که با محمد دادکان هم دعوا کردم چون او به من گفت عمدا این کار را کردید و من گفتم آبرویم را دوست دارم و این کار عمدی نبوده است.

کربکندی اسم کرد: آن بازی با تساوی یک بر یک به سرانجام رسید. حکمی که دادند این بود که یک امتیاز از تیم ما کسر شد و امتیازی هم به سایپا داده نشد. در واقع این یک حکم منطقی بود و فکر می کنم برای بازی پیکان و سایپا هم اگر چنین حکمی می دادند، منطقی بود. پیکان بازی را برده و حالا که این اتفاق اتفاق افتاده، دلیلی ندارد به سایپا امتیاز بدهند چون این تیم در زمین فوتبال شکست خورده است. بهتر بود از پیکان امتیاز کم می کردند و به سایپا امتیاز نمی دادند یا در بدبینانه ترین حالت بازی را تکرار می کردند. مطمئن هستم اگر پیکان به کمیته استیناف شکایت کند، این حکم در کمیته استیناف عوض خواهد شد. با توجه به اینکه عزیزی خادم در هیئت مدیره باشگاه سایپا بود و بعلاوه حضور مدیرعامل باشگاه سایپا در هیئت رئیسه، صدور این حکم ذهنیت هایی را ایجاد خواهد نمود.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن در خصوص شکست ذوب آهن برابر پرسپولیس اظهار داشت: 3 بازی سنگین با استقلال و گل گهر در خانه داشتیم و بازیکنان چون هر 4 روز یک بار این بازی ها را انجام دادند، خسته شده بودند. پرسپولیس در این بازی مستحق برد بود و تیم ما نمایش همیشگی اش را نداشت. توپ هایی که روی حملات پرسپولیس باید گل می شد گل نشد و توپ هایی گل شد که نباید به تور می رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1728

به "کربکندی: رأی کمیته انضباطی در کمیته استیناف تغییر می نماید، از پیکان امتیاز کم نمایند اما به سایپا امتیاز ندهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کربکندی: رأی کمیته انضباطی در کمیته استیناف تغییر می نماید، از پیکان امتیاز کم نمایند اما به سایپا امتیاز ندهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید