کسب مقام کشوری ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد در رشته تیراندازی برای اولین بار

به گزارش مجله پیکوشو، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای اولین بار ورزشکاران استان در رشته تیراندازی با تپانچه در مسابقات کشوری صاحب مقام قهرمانی شدند.

کسب مقام کشوری ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد در رشته تیراندازی برای اولین بار

سید محمد علوی صبح امروز در نشست شورای ورزش کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: راه اندازی ستاد المپیک استان در دستور کار نهاده شد و خوشبختانه سه ورزشکار استان (پریسا جهانگیر رکورددار وزنه برداری) (سامان پاکباز دو مدال در رقابت های جاکارتا) (علی پیروج رکورددار پرتاب نیزه درکشور) شانس حضور در مسابقات المپیک پیش رو را دارند.

وی توضیح داد: از دیگر برنامه های ورزش و جوانان استان هدفگذاری لازم برای کسب کرسی در فدارسیون های ورزشی بود و خوشبختانه پنج کرسی در کمیته های مختلف ورزش کشور نصیب استان شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در شرایط کرونا توانستیم با تمام محدودیت های موجود در رقابت های کنگ فو، هندبال و قایقرانی در مسابقات کشوری صاحب مقام شویم.

علوی تاکید نمود: بهره گیری از ظرفیت باشگاه داری از مهم ترین امور در دستور کار ورزش و جوانان بود و در این راستا تیم فراز بام دهدشت در مسابقات هندبال در رده های سنی مختلف پیروز به کسب مقام های برتر شد.

وی بیان نمود: برای اولین بار ورزشکاران استان در رشته تیراندازی با تپانچه در مسابقات کشوری صاحب مقام قهرمانی شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پیشرفت های حاصل شده در دولت تدبیر و امید درحوزه ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد: 24 پروژه ورزشی در سال گذشته در استان به بهره برداری رسید و 96 خانه روستایی در دو سال گذشته ایجاد شده است.

علوی با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد در توسعه ورزش همگانی در کشور بین هفت استان برتر کشور قرار گرفته است، اظهار کرد: سرانه ورزش در استان 96 سانتی متر است و جز چهار استان برتر کشور در زمینه سرانه ورزش هستیم.

در ادامه این نشست نادیا صداقت مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پیشرفت های ورزش بانوان تاکید نمود: دو پارک بانوان در استان ایجاد شده ولی متاسفانه از نظر امکانات و تجهیزات دارای ضعف هستند که خواهان تجهیز این پارک ها جهت استفاده بانوان هستیم.

به گزارش خبرنگاران، وی همچنین خواهان ایجاد جاده سلامت در مناطق مختلف استان شد و بیان نمود: با ایجاد چنین زیرساخت هایی می توان به ایجاد نشاط در بین خانواده ها یاری شایانی کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 فروردین 1400 بروزرسانی: 3 فروردین 1400 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1533

به "کسب مقام کشوری ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد در رشته تیراندازی برای اولین بار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب مقام کشوری ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد در رشته تیراندازی برای اولین بار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید