کلوپ: با وجود سیتی کارمان برای قهرمانی در لیگ برتر سخت است

به گزارش مجله پیکوشو، سرمربی لیورپول عقیده دارد سیتی تیمی تقریبا بدون ایراد است و رقابت با این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر سخت است.

کلوپ: با وجود سیتی کارمان برای قهرمانی در لیگ برتر سخت است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ساکرنت، هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس امشب (جمعه) با دیدار لیورپول و ولورهمپتون شروع می گردد. دو تیم لیورپول و منچسترسیتی تقریبا خودشان را از تیم های دیگر جدا کردند و برای رسیدن به قهرمانی کوشش می نمایند.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول پیش از این دیدار گفت: نمی توانم بگویم که سیتی تیم خوش شانسی است. آنها واقعا تیم خیلی خوبی هستند. فصل گذشته آنها شرایط بسیار خوبی داشتند و 100 امتیاز در لیگ برتر به دست آوردند و سال جاری هم همان ریتم را حفظ کردند. سیتی تیم فوق العاده ای است و می توانم بگویم که آنها تقریبا نقطه ضعفی ندارند. شاید در 15 دقیقه ابتدایی بازی با اورتون سیتی خوب نبود که آن ها به خاطر بازی در لیگ قهرمانان چند روز قبل از آن بازی بود و سیتی فرصتی برای ریکاوری نداشت.

او در ادامه گفت: سیتی با توجه به قهرمانی در فصل قبل هنوز عطش و جاه طلبی خودش را حفظ نموده است و برای رسیدن به قهرمانی کوشش می نماید. این اتفاقی است که خیلی رخ نداده است و باید بگوییم سیتی تیم ویژه ای است. ما بازی به بازی پیش می رویم و تمام تمرکز ما روی بازی با ولورهمپتون است و نمی توانیم فعلا به جدول رده بندی نگاه کنیم. باید خودمان بازی های خودمان را ببریم. با وجود سیتی کار ما برای قهرمانی در لیگ برتر سخت است.

لیورپول تنها تیم بدون شکست لیگ برتر انگلیس است که باید برابر ولورهمپتون قرار گیرد و منچسترسیتی نیز در این هفته به دیدار کریستال پالاس خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 180

به "کلوپ: با وجود سیتی کارمان برای قهرمانی در لیگ برتر سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: با وجود سیتی کارمان برای قهرمانی در لیگ برتر سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید