کونته: شایسته صعود به مرحله بعد بودیم، مجبور به استفاده از اریکسن شدیم

به گزارش مجله پیکوشو، مرد اول کادرفنی اینتر ضمن ابراز خرسندی از صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا گفت مجبور به استفاده از خرید جدیدش در بازی با فیورنیتنا بوده است.

کونته: شایسته صعود به مرحله بعد بودیم، مجبور به استفاده از اریکسن شدیم

به گزارش خبرنگاران، آنتونیو کونته در پی برتری 2 بر یک شب گذشته (چهارشنبه) شاگردانش مقابل فیورنتینا و راهیابی به مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا، جایی که باید با ناپولی مصاف کنند، در گفت وگو با شبکه تلویزیونی رای اسپورت گفت: با توجه به موقعیت هایی که روی دروازه فیورنتینا خلق کردیم، شایسته صعود به مرحله بعد بودیم.

وی در ادامه اضافه کرد: خوشحالیم که به مرحله نیمه نهایی صعود کردیم و با تیم فوق العاده ای مثل ناپولی روبه رو خواهیم شد. ما می خواهیم در تمامی رقابت ها پیشروی داشته باشیم و ضمن کسب تجربه، پیشرفت کنیم. بار دیگر ما موقعیت های زیادی را به هدر دادیم و استفاده لازم را از آنها نبردیم.

سرمربی اینتر همچنین درباره خرید جدید تیمش که شب گذشته اولین بازی خود را برای اینتر انجام داد و در دقیقه 66 به جای الکسیس سانچس وارد زمین شد، گفت: نمی خواستیم به این زودی از اریکسن استفاده کنیم. او تنها روز سه شنبه با ما تمرین کرده بود، اما به خاطر اینکه تنها ماتیاس وسینو و بارلا را در خط میانی در دسترس داشتیم، مجبور به استفاده از کریستین شدیم.

کونته صحبت هایش را این طور ادامه داد: اریکسن بازیکنی باشخصیت است که کیفیت تیمی ما را بالا می برد. امیدوارم مصدومان ما هر چه زودتر به ترکیب مان بازگردند، چون واقعاً در خط میانی با کمبود بازیکن روبرو هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 827

به "کونته: شایسته صعود به مرحله بعد بودیم، مجبور به استفاده از اریکسن شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: شایسته صعود به مرحله بعد بودیم، مجبور به استفاده از اریکسن شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید