گران ترین ساعت های مچی ثروتمندترین مردان جهان

به گزارش مجله پیکوشو، وبسایت فوربس به تازگی جدیدترین لیست ثروتمندترین افراد جهان را منتشر نموده است که در آن برنارد آرنو، ایلان ماسک و جف بزوس به ترتیب جایگاه های اول تا سوم را از آن خود ساخته اند.

گران ترین ساعت های مچی ثروتمندترین مردان جهان

به گزارش روزیاتو، با چنین ثروت عظیمی آن ها به طور حتم توان خرید گران ترین وسایل شخصی عرضه شده در جهان را دارند که ساعت مچی هم یکی از آن ها است.

در ادامه مروری بر گران ترین ساعت های مچی ثروتمندترین افراد جهان خواهیم داشت.

7- بیل گیتس

مدل: Tag Heuer Professional 2000

قیمت: 1،400 دلار

بیل گیتس گرچه سال ها ثروتمندترین فرد جهان بوده، اما بیشتر اوقات یک ساعت کاسیوی ساده 50 دلاری به دست می نماید. او، اما ساعت های لوکسی هم دارد.

گیتس یک بار در کنفرانسی در فیلپین با یک ساعت Tag Heuer Professional 200 دیده شد. گرچه خیلی طول نکشید، چون در همان کنفرانس از شرکت کنندگان خواست قیمت ساعتش را حدس بزنند و در نهایت آن را به کسی که نزدیک ترین حدس را به قیمت واقعی ساعت زده بود، هدیه کرد.

این ساعت قاب و بندی استیل و صفحه ای به رنگ آبی با عقربه های استیل دارد و نشانگر های آن شب تاب اند. این ساعت بعلاوه تا عمق 200 متری ضد آب است و بنابراین، گزینه مناسبی برای شنا، غواصی سطحی و غواصی اسکوبا است.

6- جف بزوس

مدل: Ulysse Nardin Dual Time

قیمت: 12،900 دلار

ساعت جف بزوس، پایه گذار شرکت آمازون نه مدل مورد انتظاری است و نه پرهوادار. اینطور که گفته می گردد او سال ها است از یک ساعت Ulysse Nardin Dual Time استفاده می نماید.

قاب 42 میلیمتری و بند این ساعت استیل براق است و صفحه ای نقره ای، ساب دیالی آبی رنگ و عقربه هایی شب تاب دارد. این ساعت بعلاوه یک موتور اتوماتیک سوئیس کالیبر با ظرفیت ذخیره انرژی 42 ساعت دارد و تا عمق 100 متری ضد آب است.

5- کارلوس اسلیم

مدل: Rolex Daytona 116520

قیمت: 35 هزار دلار

از قرار معلوم ساعت انتخابی کارلوس اسلیم، تاجر بزرگ مکزیکی رولکس دیتونا است.

این ساعت که در سال 2000 عرضه شد، اولین مدل دارای موتور اتوماتیک این برند است و یکی از برترین موتور های اوتوماتیک را در میان ساعت های فراوری انبوه دارد.

این ساعت یک قاب 40 میلیمتری از جنس استیل، بندی صدفی، صفحه ای سیاه رنگ با 3 ساب دیال ثانیه شمار، دقیقه شمار و ساعت شمار دارد. ظرفیت ذخیره انرژی آن 72 ساعت است و تا عمق 100 متری ضد آب است.

4- وارن بافت

مدل: Rolex Day Date

قیمت: 42 هزار دلار

یکی دیگر از میلیاردر های هوادار برند رولکس، رئیس و مدیرعامل شرکت برکشر هاتاوی، وارن بافت است. بافت مدل های زیادی از ساعت های رولکس را دارد، اما معمولاً با یکی از مدل های کلاسیک این برند، Rolex Day Date دیده می گردد.

این مدل به ساعت رئیس جمهور مشهور است، چون ساعت بعضی از رؤسای جمهور قبلی آمریکا، از لیندون بی. جانسون و جرالد فورد گرفته تا دونالد ترامپ بوده است.

این ساعت قابی از جنس طلای زرد 18 عیار دارد. صفحه نقره ای رنگ ساعت تضاد مناسبی با عقربه ها و نشانگر های طلایی آن ایجاد نموده است. موتور این ساعت اتوماتیک است.

3- لری الیسون

مدل: Richard Mille RM005

قیمت: 100 هزار تا 200 هزار دلار

یکی دیگر از چهره های برجسته عرصه فناوری، لری الیسون با برند های مختلفی از ساعت دیده شده است، از رولکس گرفته تا پنرای. اما اینطور که به نظر می رسد Richard Mille RM005 محبوب ترین و گران ترین ساعت او است.

این ساعت که در سال 2004 عرضه شد، اولین مدل اتوماتیک برند ریچارد میل است. این ساعت قابی به قطر 37/8 میلیمتر از جنس طلای سفید 18 عیار با یک بند چرمی سیاه رنگ دارد. صفحه ساعت هم به شکل چرخ دنده ای است.

2- ایلان ماسک

مدل: Richard Mille 029

قیمت: 250 هزار دلار

برند ریچارد میل یکی از انتخاب های پایه گذار شرکت های تسلا و اسپیس ایکس، ایلان ماسک هم هست.

این ساعت قابی خاکستری، صفحه ای سیاه رنگ، عقربه هایی نقره ای و بندی لاستیکی به رنگ سیاه دارد. این ساعت تقویم دار بعلاوه دارای موتور اتوماتیک چرخ دنده ای است.

1- برنارد آرنو

مدل: Tiffany Patek Philippe 5740

قیمت: 6/5 میلیون دلار

ثروتمندترین فرد حال حاضر جهان، برنارد آرنو گران ترین ساعت این لیست را نیز به خود اختصاص داده است. مدیرعامل شرکت فرانسوی محصولات لوکس LVMH ساعت بسیار کمیابی دارد.

این ساعت صفحه ای فیروزه ای رنگ، نشانگر ها و عقربه هایی سیاه و سفید و 3 ساب دیال دارد.

اولین نمونه ساخته شده از این ساعت در سال 2021 به مزایده گذاشته شد که در نهایت به قیمت 6/5 میلیون دلار، یعنی 120 برابر قیمت اصلی آن به فروش رفت.

منبع: فرارو
انتشار: 28 فروردین 1402 بروزرسانی: 28 فروردین 1402 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 2253

به "گران ترین ساعت های مچی ثروتمندترین مردان جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گران ترین ساعت های مچی ثروتمندترین مردان جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید