گرت بیل باشگاه رئال مادرید را تهدید به شکایت کرد

به گزارش مجله پیکوشو، به گزارش خبرنگاران، به غیر از تیم فوتبال بارسلونا، رئال مادرید هم برای جذب نیمار از پاری سن ژرمن وارد رقابت شده است. اما مشکل بزرگ برای این تیم این است که هیچ یک از ستاره هایش حاضر نیستند در قرارداد با تیم فرانسوی به اضافه مبلغی پول به پاریس بروند تا نیمار به رئال بیاید.

گرت بیل باشگاه رئال مادرید را تهدید به شکایت کرد

گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید، در تمام تابستان به جدایی از این تیم نسبت داده می شد و در آخرین اخبار اعلام شد کمتر تیمی توان پرداخت ترانسفر فی و دستمزد او را دارد. مسئله ای که دقیقا درباره نیمار هم وجود دارد و به همین دلیل تمام تلاش رئال مادرید برای فروش او به پاریس در ازای نیمار بود. اما بیل حاضر به رفتن نشده و حتی مدیر برنامه های او باشگاه را تهدید کرده در صورتی که بخواهند این بازیکن را برای رفتن به تیمی دیگر مجبور کنند او اقدامات قانونی لازم برای شکایت از رئال را انجام خواهد داد.

یکی از پیشنهادهای مادرید برای پاری سن ژرمن 100 میلیون یورو به اضافه بیل و خامس رودریگس بوده است. بازیکنانی که هیچ یک در برنامه های زیدان برای فصل آینده جا ندارند و مادرید هم بی میل به فروششان نیست. خامس از این انتقال استقبال کرده است، اما گرت بیل نه.

بیل احساس می کند باشگاه غیرعادلانه با او رفتار می کند و به همین دلیل حاضر نیست به این شکل از تیم جدا شود و حتی تهدید به شکایت از باشگاه کرده است. اما اگر رئال بتواند او را متقاعد کند بهترین شرایط برای جذب نیمار فراهم خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 329

به "گرت بیل باشگاه رئال مادرید را تهدید به شکایت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرت بیل باشگاه رئال مادرید را تهدید به شکایت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید