12 بوستان غرب تهران برای تردد معلولان همیشه شد

به گزارش مجله پیکوشو، 12بوستان و معابر منتهی به ساختمان های اداری منطقه 2 برای تردد افراد توان یاب مناسب سازی می گردد.

12 بوستان غرب تهران برای تردد معلولان همیشه شد

به گزارش خبرنگاران، شهردار منطقه 2 با اعلام این خبر گفت: براساس برنامه طرح جامع، مناسب سازی 34 و نیم کیلومتراز معابر در 16 محور پیش بینی شده است که با 80 درصد پیشرفت فیزیکی درحال اجرا است.

مهدی صالحی اضافه کرد: علاوه بر معابر، مناسب سازی فضاهای شهری، اصلاح ساختمان های مورد توجه قرار گرفته است که تا به امروز 8 مجموعه فرهنگی و ورزشی به صورت کامل برای افراد نابینا، ناشنوا و کم توان جسمی و حرکتی مناسب سازی شده و مابقی مجموعه ها نیز درحال انجام است.

او در ادامه به مناسب سازی 12 بوستان منطقه برای افراد دارای شرایط خاص اشاره نمود و گفت: تا به امروز بوستان های کودک، نیما، صدف، عزیزی، زرافشان و نگین. برای افراد با شرایط خاص آماده شده است. بعلاوه بوستان های ستارخان، پرند، شاهین، جانبازان، شهرآرا و پرواز هم با پیشرفت فیزیکی 50 تا 70 درصد در حال مناسب سازی است.

شهردار منطقه 2 به خدمات پیش بینی شده در بوستان ها اشاره نمود وگفت: تجهیز بوستان به وسایل ورزشی مخصوص افراد توان یاب، همسطح سازی فضای بوستان برای تسهیل تردد با ویلچر و اجرای نوار بساوایی برای نابینایان و کم بینایان، تهیه و نصب هندریل، مناسب سازی سرویس بهداشتی عمومی، نصب آبخوری دوترازه مخصوص معلولان و افراد عادی، تعبیه نیمکت های مخصوص با طراحی منحصربه فرد و تعبیه جایگاه مخصوص پارک خودرو معلولان از جمله فعالیت های اجرا شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 آذر 1401 بروزرسانی: 12 آذر 1401 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 2192

به "12 بوستان غرب تهران برای تردد معلولان همیشه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "12 بوستان غرب تهران برای تردد معلولان همیشه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید