40 مدل مبل راحتی کشودار مناسب آپارتمان های کوچک و شلوغ

به گزارش مجله پیکوشو، مبل راحتی کگرددار وسیله ای ضروری برای خانواده هایی است که در منازل کوچک زندگی می نمایند. می دانید که در خانه های کوچک کافی است یک نفر وسایلش را در اتاق نشیمن پخش و پلا کند، آنوقت همه چیز بهم ریخته و نامرتب دیده می گردد. از طرفی به دلیل کمبود جا، خیلی از وسایل را نمی گردد در کمد و شلف و قفسه جا داد. در چنین شرایطی مبل های راحتی چند منظوره دقیقا مانند مثال با یک تیر دو نشان زدن عمل می نمایند.

40 مدل مبل راحتی کشودار مناسب آپارتمان های کوچک و شلوغ

جهت دریافت خدمات ساخت آلاچیق سنتی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

اگر می خواهید مبلی عظیم برای اتاق نشیمن خریداری کنید، و از طرفی نشیمن کوچکی هم دارید توصیه می کنم حتما از نمونه های کگرددار انتخاب کنید تا حداقل از فضایی که توسط این مبل ها از نشیمن اشغال می گردد، استفاده کامل را برد. اما شاید مشکل اصلی چنین مبل هایی نبود طرح های جذاب و زیبا دانست. این عامل می تواند بسیاری از خانه دارها را از خرید مبل راحتی کگرددار منصرف کند، خصوصا زمانی که کشوها خیلی واضح در دید باشند. در این مطلب مناسب دیدم سراغ طرح های جذاب و جدید مبل های کگرددار بروم تا ایده هایی مناسبی برای عزیزانی که قصد خرید این مدل ها را دارند فراهم گردد. لطفا تا سرانجام همراه ما باشید.

همانطور که در بالا گفتم، خیلی از خریداران مبل های کگرددار، دوست ندارند کشوی مبل در دید باشد. برای چنین خانواده هایی مبل های راحتی زیر گزینه مناسبی هستند. در ظاهر این مبل ها هیچ اثری از کشو یا فضای ذخیره سازی نیست. مورد بعدی اندازه مناسب این مبل هاست که فضایی کاملا راحت برای نسشتن و دراز کشیدن در اتاق نشیمن را فراهم می نماید.

مدل مبل راحتی چرم و پارچه لمسه ای در طرح های سلطنتی و مدرن

طبیعی است که در طراحی مبل راحتی کگرددار توجه ویژه ای به ظاهر و عملکرد خود کشوها گردد. بنابراین حتی مدل هایی که کشو در ظاهر مبلمان معلوم است، طراحی خود کشوها با دقت فراوان انجام می گردد تا صدمه ای به ظاهر مبلمان وارد نگردد. این مورد خصوصا زمانی که مبل راحتی از چوب طبیعی یا ام دی اف باکیفیت بالا و طرح چوب ساخته می گردد بیشتر نمایان است. شکل های زیر تعدادی از چنین طرح های زیبا را نشان می دهد.

از آنجایی که مبلمان راحتی در اتاق نشیمن کوچک فضای زیادی اشغال می نماید، و عمدتا همراه با میز جلو مبلی هستند، شاید در نشیمن های خیلی کوچک فضا برای بیرون کشیدن کشو مبل وجود نداشته باشد. پس قبل از خرید حتما به این موضوع توجه کنید. اگر فضای نشیمن خیلی کم است که معمولا هم اینطور است، توصیه می گردد از مبل هایی استفاده گردد که فضای ذخیره سازی آنها زیر جایگاه و بصورت تاشو است.

50 مدل قیمت مبل راحتی در بازار [آپدیت سال 98] با لینک خرید + عکس

نکته جالب اینجاست که بسیاری از مدل های مبل راحتی کگرددار، علاوه بر خود مبل ها میز جلو مبلی نیز دارای فضای ذخیره سازی است. این میزها که اکثرا میز عثمانی هستند و علاوه بر یکپارچه نشان دادن دکوراسیون اتاق نشیمن، فضای بیشتری هم برای ذخیره سازی لوازم در اختیارتان قرار می دهند.

مبل راحتی کگرددار اغلب قیمت بالاتری نسبت به مبل های معمولی دارند. دلیل اصلی قیمت زیاد این مبل ها هم خاصیت مدولار بودن این مبل هاست. اما بعضی مدل های ارزان قیمت هم وجود دارند که با روشی ساده ولی بسیار کاربردی و البته زیبا این مشکل را حل می نمایند. مبل هایی که بدون احتیاج به هیچ کشو یا قسمت تاشو، فضا قفسه مانند زیر نشیمن مبل را به فضای ذخیره سازی اختصاص داده اند. ایده ه ای بسیار ساده و کم هزینه که هم زیباست و هم کاربردی. برای اینکه وسایلی که زیر مبل میچینید خیلی جلب توجه ننمایند، می توانید آنها را در سبدهای دکوری حصیری یا چوبی قرار داده و سپس زیر مبل قرار دهید.

بعضی مدل ها فقط به قسمت زیر مبل بسنده ننموده اند. همانطور که در شکل های زیر مشاهده می کنید، علاوه بر اینکه کشوهایی در قسمت زیرین مبل تعبیه شده اند، فضایی هم برای ذخیره سازی وسایل در دسته مبل در نظر گرفته شده تا از سانتی متر فضای ذخیره سازی هم چشم پوشی نگردد. فکر می کنم با وجود چنین مبل هایی دیگر احتیاجی به قفسه و کمد در خانه نخواهید داشت.

مبل استیل و مبل راحتی طرح دار جدید در انواع ترک و داخلی

اگر فکر نموده اید که طراحی مبل راحتی کگرددار فقط به همین چند مدل ختم می گردد، اشتباه می کنید. گفتیم که هیچ محدودیتی برای خلاقیت در طراحی وجود ندارد. مدل هایی که در شکل زیر مشاهده می کنید، نه تنها فضایی برای ذخیره سازی فراهم می نمایند، بلکه با نورپردازی وسایلی که در قفسه های کنار مبلمان جایگذاری کردید را مانند یک دکوری لوکس به رخ دیگران می کشانند.

علاوه بر قسمت زیرین و دسته مبل، اگر قسمت تکیه گاه را هم برای فضایی ذخیره سازی در نظر بگیریم، فکر میکنم دیگر این وسیله بیشتر به کمد ذخیره سازی میخورد تا به مبل راحتی. شکل زیر مدلی را نشان می دهد که حتی قسمت پشتی مبل هم برای ذخیره سازی وسایل کوچک در نظر گرفته شده.

منبع: اتاق
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1012

به "40 مدل مبل راحتی کشودار مناسب آپارتمان های کوچک و شلوغ" امتیاز دهید

1 کاربر به "40 مدل مبل راحتی کشودار مناسب آپارتمان های کوچک و شلوغ" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "40 مدل مبل راحتی کشودار مناسب آپارتمان های کوچک و شلوغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید