49 واحد تولیدی صنعتی آذربایجان غربی در فهرست صنایع آلاینده

به گزارش مجله پیکوشو، خبرنگاران/آذربایجان غربی مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: 49 واحد تولیدی صنعتی استان در فهرست صنایع آلاینده نهاده شد.

49 واحد تولیدی صنعتی آذربایجان غربی در فهرست صنایع آلاینده

مهران نظری اضافه کرد: در پایش های اجرا شده از واحدهای صنعتی این استان در سه ماهه دوم امسال پفراینده 60 واحد صنعتی به منظور آنالیز، به این کمیسیون ارجاع داده شده که با توجه به آنالیز ها و مستندات موجود نام 49 واحد تولیدی و صنعتی درفهرست صنایع آلاینده محیط زیست آذربایجان غربی واقع شده است که برای اجرای قانون به معاونت انسانی سازمان حفاظت محیط زیست کشور ارسال شده است.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل محیط زیست استان، وی اظهار کرد: برای واحدهای آلاینده اخطاریه زیست محیطی صادر شده است که در صورت اصلاح نشدن فرایند فعالیت واحدها در ارزیابی دوره بعدی نیز در فهرست صنایع آلاینده قرار خواهند گرفت.

مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: براساس تبصره یک ماده 38 قانون تجمیع عوارض در صورت آلاینده تشخیص دادن واحدهای صنعتی مشمول به وسیله سازمان حفاظت محیط زیست، آن واحد صنعتی بایستی یک درصد از اندازه فروش خود را به عنوان عوارض آلایندگی به وسیله سازمان امور مالیاتی به شهرداری های و یا دهیاری های محل استقرار خود بپردازد تا در راستای حفاظت از محیط زیست هزینه گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آذر 1400 بروزرسانی: 23 آذر 1400 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1911

به "49 واحد تولیدی صنعتی آذربایجان غربی در فهرست صنایع آلاینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "49 واحد تولیدی صنعتی آذربایجان غربی در فهرست صنایع آلاینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید