شروع رقابت استارت آپ های تهرانی به صورت آنلاین

به گزارش مجله پیکوشو، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری،استارت آپ های استان تهران در راستای رعایت مقررات بهداشتی مرتبط با بیماری کرونا در فضای آنلاین ایده ها، محصولات و خدمات خود را در موضوعات مختلف از جمله در مسئله مقابله با ویروس کووید 19را در معرض داوری هیئت داوران قرار می دهند. رقابت های رویداد اینوتکس پیچ تهران امروز چهارشنبه 3 اردیبهشت برگزار می گردد.

شروع رقابت استارت آپ های تهرانی به صورت آنلاین

از پروفایل اینستاگرام بهروز ازند دیدن نمایید.

رویداد اینوتکس پیچ که به صورت استانی برگزار می گردد، یکی از رویدادهای جانبی نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX 2020) محسوب می گردد.

قطار این رقابت ها پس از برگزاری در استان های سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی، اصفهان و مازندران، چهارشنبه 3 اردیبهشت ماه به تهران رسید.

به دلیل شیوع ویروس کرونا و اهمیت حفظ سلامتی شرکت نمایندگان و مزایای برگزاری آنلاین رویدادهای استارت آپی، تصمیم گرفته شد تا این رویداد به صورت آنلاین برگزار گردد. این رخداد همچنین به صورت زنده از شبکه های اجتماعی همرسانی می گردد.

رقابت های استارت آپی اینوتکس پیچ با هدف معرفی ایده ها و استارت آپ های جدید و افزایش شانس سرمایه گذاری بر روی آنها در شهرهای مختلف کشور برگزار می گردد. در این رویداد که خود از مراحل مختلفی تشکیل شده است در مرحله نخست استارت آپ ها به صورت آنلاین داوری شده و از استارت آپ های منتخب برای رقابت حضوری در مقابل سرمایه گذاران دعوت به عمل می آید. در این مرحله، ابتدا تیم های استارت آپی درخصوص نحوه ارائه به سرمایه گذار آموزش دیده و در ادامه در حضور سرمایه گذاران و داوران محلی، به معرفی ایده یا محصول خود می پردازند.

در ادامه از استارت آپ های برگزید استانی به منظور حضور در نمایشگاه اینوتکس 2020 و نیز شرکت در رقابت های نیمه نهایی دعوت به عمل می آید. برگزیدگان مرحله نیمه نهایی می توانند به مرحله INOTEX Battle راه یابند که طی آن، استارت آپ ها در رقابتی مبتنی بر بحث و مناظره شرکت می نمایند تا در نهایت برترین استارت آپ از نگاه داوران و مخاطبان انتخاب گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1007

به "شروع رقابت استارت آپ های تهرانی به صورت آنلاین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع رقابت استارت آپ های تهرانی به صورت آنلاین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید