امامعلی: امتیاز گرفتن مقابل استقلال از گل زدن من مهمتر است، می توانستیم در رده اول یا دوم جدول باشیم

به گزارش مجله پیکوشو، مهاجم تیم فوتبال مس رفسنجان مدعی شد، اگر مسی ها در چند بازی بدشانسی نمی آوردند الان در رده های اول یا دوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار داشتند.

امامعلی: امتیاز گرفتن مقابل استقلال از گل زدن من مهمتر است، می توانستیم در رده اول یا دوم جدول باشیم

فراز امامعلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره نتایج خوبی که تیمش در 13 هفته گذشته گرفته است، گفت: قبل از آغاز فصل آقای ربیعی تیم بسیار خوبی را جمع کردند و خدا را شکر که با درایت کادر فنی، زحمات بچه ها و بعلاوه حمایت باشگاه نتایج خوبی گرفتیم. البته من معتقدم که در برخی از بازی ها بدشانسی آوردیم و امتیازهایی از دست دادیم که ناراحت کننده بود. اگر بدشانس نبودیم الان در رده اول یا دوم قرار داشتیم.

مهاجم تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص شانس تیمش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد: صحبت در خصوص خاتمه فصل زود است و تمام تمرکز ما این است که بازی به بازی جلو برویم و این فرایند خوب را ادامه دهیم. قطعاً هدف همه ما این است که برترین رتبه ممکن را به دست بیاوریم.

وی از آمادگی تیمش برای ملاقات مقابل استقلال یاد کرد و گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و قطعاً بازی با استقلال هم جزو بازی های سخت ماست. آنها سال جاری تیمی متفاوت هستند و نتایج بسیار خوبی گرفتند. قطعاً بازی برابر صدرنشین لیگ آسان نیست، ولی ما هم انگیزه های خودمان را داریم و مس مثل همواره مقابل تیم های بزرگ لیگ نمایش خوبی خواهد داشت.

امامعلی که سابقه 3 بار گلزنی برابر استقلال را دارد، در خصوص احتمال تکرار این اتفاق در بازی فردا خاطر نشان کرد: امتیاز گرفتن و موفقیت مس قطعاً از گل زدن من مهمتر است. همه ما برای موفقیت تیمی کوشش می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 تیر 1401 بروزرسانی: 11 تیر 1401 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 2102

به "امامعلی: امتیاز گرفتن مقابل استقلال از گل زدن من مهمتر است، می توانستیم در رده اول یا دوم جدول باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امامعلی: امتیاز گرفتن مقابل استقلال از گل زدن من مهمتر است، می توانستیم در رده اول یا دوم جدول باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید