بلادی: نباید با 4 گل از پرسپولیس شکست می خوردیم، توقع خاصی از بازیکنانم ندارم

به گزارش مجله پیکوشو، سرمربی تیم فوتبال ویستا توربین گفت: هدف ما مقابل پرسپولیس دفاع و ضدحمله بود و نسبت به حریف تجربه کمتری داشتیم و نباید با چهار گل مقابل این تیم شکست می خوردیم.

بلادی: نباید با 4 گل از پرسپولیس شکست می خوردیم، توقع خاصی از بازیکنانم ندارم

به گزارش خبرنگاران، میلاد بلادی سرمربی تیم ویستا توربین بعد از شکست 4 بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال، گفت: ابتدا جا دارد به تیم پرسپولیس تبریک بگویم. بازی خوبی بود. شاگردان گل محمدی، تیم شایسته ای هستند که به لحاظ داشتن بازیکنان خوب و کادر فنی، قابل احترام هستند. ما پرسپولیس را بررسی کردیم و امروز بچه های ما آن چیزی را که از آنها خواسته بودیم در زمین پیاده کردند. بعد از گل اولی که خوردیم، بازیکنان ما یک اندازه خودشان را باختند و پرسپولیس هم از این این موقعیت استفاده کرد. سرخپوشان بازیکنان بزرگ و توانمندی دارند. ما دوست نداشتیم چهار گل دریافت کنیم، ولی بازیکنان ما خودشان را از لحاظ روحی و روانی باختند و همین موضوع باعث شد که گل های بعدی را هم دریافت کنیم.

وی درباره داوری توضیح داد: داوری به نظر من ایرادی نداشت، ولی روی گل هایی که خوردیم، فکر می کنم یک گل خطا بود و یک گل هم یاری داور جا ماند. البته ممکن است آنها بهتر دیده باشند، ولی در کل داوری چیز خاصی نداشت.

سرمربی تیم فوتبال ویستا توربین در پاسخ به این سؤال که از عملکرد بازیکنان راضی بودید؟، توضیح داد: من از مجموعه ویستا توربین تشکر می کنم که مدیران بسیار توانمندی دارد. در روزهایی که همه فوتبال تهران را تنها گذاشتند، مدیران ما چنین حمایتی را از تیم ما می نمایند. یک زمانی بازیکنان زیادی در فوتبال تهران بزرگ می شدند، ولی الان متأسفانه در لیگ یک سایپا و ویستا توربین حضور دارند. بازیکنان ما اکثرشان از لیگ سه با ما بودند و الان هم در تیم بازی می نمایند. امروز آمدیم که آنها دیده شوند و استادیوم آزادی محلی برای دیده شدن بازیکنان ویستا توربین باشد. خدا را شکر می کنیم و از بازیکنان مان توقع خاصی نداریم.

بلادی درباره حضورش در پرسپولیس یادآور شد: من سال 88 زمان مدیرعاملی عباس انصاری فرد، زمانی که مرحوم مهرداد میناوند سرمربی نونهالان پرسپولیس بود، به عنوان دستیار در آن تیم بودم و حدود سه چهار سال در پرسپولیس حضور داشتم.

وی در واکنش به این موضوع که استقلال روز گذشته توانست نود ارومیه را با ضربات پنالتی شکست دهد و آیا امروز ویستا توربین از حریف دیروز استقلال جسورتر بازی کرد، گفت: هر تیمی شرایط خاص خودش را دارد. پرسپولیس هم شرایط خودش را داشت. هدف ما دفاع و ضدحمله بود، ولی فوتبال یک قانون نانوشته دارد آنهم این است که یک تیم که تجربه نداشته باشد با یک گل به هم می ریزد. در کل نباید با چهار گل از پرسپولیس شکست می خوردیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 اسفند 1400 بروزرسانی: 4 اسفند 1400 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1987

به "بلادی: نباید با 4 گل از پرسپولیس شکست می خوردیم، توقع خاصی از بازیکنانم ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلادی: نباید با 4 گل از پرسپولیس شکست می خوردیم، توقع خاصی از بازیکنانم ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید