انعقاد 18 تفاهم نامه در حوزه گردشگری استان سمنان

به گزارش مجله پیکوشو، بنا به گفته مدیر کل میراث فرهنگی استان سمنان نخستین همایش فرصت های سرمایه گذاری استان در بخش تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با امضای 18 تفاهم نامه در حوزه گردشگری به انتها رسید.

انعقاد 18 تفاهم نامه در حوزه گردشگری استان سمنان

حسین خواجه بیدختی مدیر کل میراث فرهنگی، استان سمنان، گفت:

نخستین همایش سرمایه گذاری استان سمنان با عنوان کومش، گنجینه فرصت ها در قالب چهار بخش تخصصی صنعت و معدن، کشاورزی، میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی و زیرساخت خدمات شهری و انرژی برگزار گردید.

وی گفت که در این همایش، حدود 300 سرمایه گذار، مسئول و مدیرکل ادارات و کارشناسان مربوط و منتخبان مجلس دهم حوزه های انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه، شاهرود و میامی و دامغان حضور داشتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و توریستی استان سمنان با اشاره به انعقاد 18 مورد تفاهم نامه در حوزه توریستی استان و در جریان برگزاری این همایش گفت:

بر این اساس، سه تفاهم در حوزه توریستی سلامت، 11 تفاهم احداث مجتمع توریستی، یک تفاهم تکمیل، تجهیز و بهره برداری از مجتمع های خدماتی و بهداشتی بین راهی، دو تفاهم در حوزه تکمیل و تجهیز کمپینگ و یک تفاهم ایجاد مجتمع تفریح و تفریح انجام شد.

خواجه بیدختی با بیان اینکه هفت تفاهم نامه از این تعداد متعلق به شهرستان مهدی شهر و شامل کمپینگ، مجتمع تفریحی و تفریح و مجتمع توریست است اضافه کرد:

دو تفاهم نامه نیز مربوط به شهرستان سرخه شامل مجتمع توریستی سلامت و یک تفاهم نامه هم مربوط به شهرستان گرمسار در زمینه ایجاد مجتمع توریستی سلامت است.

وی گفت که مابقی تفاهم نامه ها نیز به شهرستان میامی با یک تفاهم در مورد تکمیل، تجهیز و بهره برداری از کمپینگ توریستی، دو تفاهم نامه برای ایجاد مجتمع توریستی در شهرستان دامغان، دو تفاهم برای راه اندازی مجتمع توریستی در شهرستان شاهرود و سه تفاهم نامه برای احداث هتل، مجتمع توریستی، تکمیل، تجهیز و بهره برداری از مجتمع خدماتی و بهداشتی بین راهی در سمنان اختصاص دارد.

منبع: کجارو / خبرگزاری مهر
انتشار: 2 بهمن 1400 بروزرسانی: 2 بهمن 1400 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1953

به "انعقاد 18 تفاهم نامه در حوزه گردشگری استان سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انعقاد 18 تفاهم نامه در حوزه گردشگری استان سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید