ایثار قم جایگزین تایلند در مسابقات بین المللی شهرهای خواهر خوانده شد

به گزارش مجله پیکوشو، خبرنگاران: رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولان قم با بیان اینکه رشته های ورزشی جانبازان و معلولان به حمایت بیشتری احتیاج دارند گفت: تیم بسکتبال ایثار قم جایگزین تایلند در مسابقات جام شهرهای خواهر خوانده شد.

ایثار قم جایگزین تایلند در مسابقات بین المللی شهرهای خواهر خوانده شد

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

محمد پیروز منش در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در قم گفت: موفقیت ورزشکاران قمی در رشته های مختلف تحت پوشش فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان نشان می دهد در صورتی که این رشته ها از حمایت بیشتری برخوردار شوند شانس بیشتری برای کسب مدال از میادین بین المللی دارند.

وی اضافه کرد: بزرگ ترین موفقیت ورزش جانبازان و معلولان قم در سال 93 حضور یک ملی پوش والیبال نشسته از قم در بازی های پارآسیایی اینچئون و نیز قهرمانی تیم ایثار ماهان تندیس قم در سوپرلیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه های کشور بود.

رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولان قم گفت: تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم سال گذشته برای نخستین بار عنوان قهرمانی سوپرلیگ را در مسابقاتی نزدیک در قم از آن خود کرد و سال جاری نیز میخواهد از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

پیروز منش اعلام کرد: ایثار ماهان تندیس قم پیش از شروع فصل در یک دور مسابقات بین المللی تحت عنوان جام خواهرخوانده های اصفهان حضور پیدا می نماید در حالی که 2 تیم ایرانی دیگر به همراه تیم هایی از عراق، ارمنستان، روسیه، چین و مالزی در این مسابقات حضور دارند.

وی مطرح نمود: این مسابقات در 2 رشته بسکتبال با ویلچر و والیبال نشسته مردان از 22 اردیبهشت شروع می گردد و تیم ایثار قم یکی از بخت های جدی کسب عنوان قهرمانی در این رقابت ها به شمار می رود.

رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولان قم توضیح داد: قرار بود پیش از این تیم ملی تایلند در این رقابت ها حاضر باشد اما پس از انصراف تایلند، مسئولان برگزاری مسابقات از تیم ایثار قم به عنوان قهرمان فصل گذشته دعوت به حضور کردند.

پیروز منش اعلام کرد: رشته های ورزشی جانبازان و معلولان به حمایت بیشتری احتیاج دارند و در صورتی که این پشتیبانی محقق گردد می توانیم در لیگ های سطح نخست کشور در رشته های مختلف شرکت کنیم.

ی

منبع: تسنیم
انتشار: 11 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 564

به "ایثار قم جایگزین تایلند در مسابقات بین المللی شهرهای خواهر خوانده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایثار قم جایگزین تایلند در مسابقات بین المللی شهرهای خواهر خوانده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید