باشگاه مودنای ایتالیا اعلام ورشکستگی کرد و منحل شد

به گزارش مجله پیکوشو، یکی از قدیمی ترین باشگاه های تاریخ فوتبال ایتالیا اعلام ورشکستی کرد و به فعالیت خود انتها داد.

باشگاه مودنای ایتالیا اعلام ورشکستگی کرد و منحل شد

با ما همراه باشید و با قیمت تور ایتالیا زمستان 99 از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، باشگاه مودنا به صورت رسمی از فوتبال باشگاهی حرفه ای ایتالیا Lega Pro کنار گذاشته شد و به این ترتیب پس از 105 سال از تاریخ تأسیس اش منحل شد.

کانارینی (لقب باشگاه مودنا به معنای قناری)که سال 1912 تأسیس شد، 13 فصل تجربه حضور در سری A را داشت و تا پیش از ورشکسته شدنش در دسته سوم فوتبال ایتالیا بازی می کرد. این تیم در 4 بازی اخیرش در سری C ایتالیا از این تورنمنت کنار گذاشته شده و روز گذشته (دوشنبه) اعلام ورزشکستگی و انحلال کرد.

طبق قوانین فوتبال باشگاهی ایتالیا، عدم حضور یک تیم در 4 بازی لیگ منجر به اخراج آن از مسابقات می گردد.

دلیل عدم حضور مودنا در 4 بازی اخیرش هم پرداخت نشدن بدهی های هنگفت این تیم به بازیکنانش طی چندین ماه گذشته بود که سبب شد آنها از رفتن به زمین بازی خودداری نمایند.

طبق اعلام سازمان لیگ فوتبال ایتالیا نتایج بازی های این فصل سری C که یک طرف آن مودنا بوده، لحاظ نخواهد شد و تیم هایی که از این تیم امتیاز گرفته اند، آن امتیازات را از دست خواهند داد.

آخرین فصل حضور مودنا (یکی از تیم های قدیمی شمال ایتالیا) در سری A، فصل 02-2001 بود و این تیم در انتها فصل 16-2015 به دسته سوم سقوط کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 851

به "باشگاه مودنای ایتالیا اعلام ورشکستگی کرد و منحل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه مودنای ایتالیا اعلام ورشکستگی کرد و منحل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید