ساری: استعداد زیاد ازار برای من دردسرساز شده است!

به گزارش مجله پیکوشو، سرمربی تیم چلسی به شیوه ای جالب به استعداد و توانای های ستاره بلژیکی خط میانی آبی پوشان لندن اعتراف کرد.

ساری: استعداد زیاد ازار برای من دردسرساز شده است!

به گزارش خبرنگاران، مائوریتزیو ساری می گوید وجود بازیکنی مانند ادن ازار در چلسی باری او هم نعمت است هم دردسر. ساری که تیمش امشب در فینال لیگ اروپا به مصاف آرسنال می رود، ممکن است برای آخرین بار با ادن ازار کار کند چرا که شایعه رفتن این مرد ایتالیایی به یوونتوس شنیده می گردد اما حتی اگر او در استمفوردبریج بماند هم باز ممکن است دیگر نتواند ازار را تمرین دهد چون گفته می گردد که این ستاره بلژیکی در شرف انتقال به رئال مادرید است.

ساری می گوید داشتن بازیکن مثل ازار اگرچه برای هر تیمی یک مزیت است اما گاهی اوقات داشتن یک چنین بازیکنی در تمرینات برای تیم دردسرساز می گردد.

ساری گفت: دیدن بازی ازار در مسابقات لذتبخش است اما گاهی اوقات در تمریناتی که در طول هفته انجام می دهیم او مشکل ساز می گردد. ازار چون خیلی با استعداد است، تمرینات برایش خیلی آسان است و خیلی زود از انجام آنها خسته می گردد. در حال حاضر ازار یکی از مهمترین بازیکنان اروپا و جهان است. من اما فکر می کنم که او هنوز هم می تواند پیشرفت کند و باید کوشش کند که به بهترین بازیکن اروپا تبدیل گردد.

ساری و شاگردانش امشب (چهارشنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران در شهر باکوی آذربایجان، فینال لیگ اروپا را مقابل آرسنال برگزار می نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 280

به "ساری: استعداد زیاد ازار برای من دردسرساز شده است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساری: استعداد زیاد ازار برای من دردسرساز شده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید