با لوکس ترین و خوشمزه ترین خوراکی های طلایی آشنا شوید

به گزارش مجله پیکوشو، هرکدام از این تنقلات و غذاها در فلزات گرانبها پیچیده شده اند. دوست دارید از این خوراکی ها امتحان کنید؟

با لوکس ترین و خوشمزه ترین خوراکی های طلایی آشنا شوید

خاویار کوانترو

خاویار کوانترو در لندن فراوری می گردد. این نوع خاویار از مایع به جامد تبدیل شده و به شکل مروارید های درخشان کوچک هستند که هر کدام تکه های کوچک طلای 24 عیار دارند.

لیموناد طلایی

این لیموناد بدون الکل پر از تکه های طلای 24 عیار است و می توانید آن را از شمپانیول، درشرق فرانسه بخرید.

جیرجیرک طلا

چرا باید جیرجیرک بخورید؟ در فرانسه و در منطقه ویلغ له نانسی، فردی به نام سیلویان موسکاور جیرجیرک هایی با پوشش طلا درست می نماید. او می گوید ایده این کار بعد از کار کردن در ژاپن و کره جنوبی به ذهنش رسیده است. او بعلاوه دوست دارد در غذاهایش از کرم خوراکی نیز استفاده کند؛ ترسناک ترین غذای طلایی که تا به حال دیده اید.

پارتی میکس طلایی

رستورانی در تورنتو به بادام زمینی، ذرت طلایی و شکلات ذرات طلا اضافه می نمایند.

برگر 666 دلاری

برگر 666 دلاری که در نیویورک سیتی تهیه می گردد، شامل گوشت گاو طلاپیچ، پنیر سوئیسی، سس BBQ، سنگ نمک هیمالیایی، خاویار، قارچ، جگر چرب و گوشت خرچنگ است.

مردان طلایی کوچک

سرآشپز ولفگانگ پاک برای عقب نماندن از قافله، در مراسم هشتاد و هفتمین جایزه اسکار در فوریه 2015 در لس آنجلس، شکلات های مجسمه های اسکار را با روییه ای از طلا پوشاند. تمامی رویاهای شکلاتی شما می تواند به واقعیت تبدیل گردد!

سوپ طلا

ولفگانگ پاک چند سال پیش در مراسم شام اهدای جوایز اسکار این سوپ سیب و کرفس را سرو کرد. روی این سوپ ذرات طلا وجود داشت!

نان شیرین 100 دلاری

این نان شیرین در نیویوک سیتی پخته می گردد و انگار ذرات طلا که با دقت زیاد روی آن قرار گرفته اند به میزان کافی فریبنده نیست و داخل آن را با کریستال مزه دار نموده اند!

نان بیگل

در سال 2007 نان شیرین حلقوی بیگل با قطعات طلا در هتل وستین نیویورک پخته شد. بعلاوه در درست کردن این نان از پنیر خامه ای و شکلات های لوبیایی شکل استفاده می نمایند و قیمت آن هزار دلار است. این نان را باید 24 ساعت قبل سفارش دهید. متاسفانه علی رغم تمام این مسائل، نان بیگل فقط در ساعات صبحانه سرو می گردد.

بیکن با طلا

یک بیکن فروشی، بیکن ها را ابتدا در شکلات و سپس در طلا می خواباند و آن را به عجیب ترین بیکن جهان تبدیل می نماید. این مغازه دار می گوید این نوع بیکن پرفروش ترین بیکن آن ها است.

سوشی با روکش طلا

این غذا سوشی دل اورینت نام دارد که از ماهی قزل آلای صورتی نروژی و جگر چرب تهیه می گردد. قیمت 5 رول از این سوشی 1900 دلار است، اما 20 قیراط الماس آفریقایی دارد و 3 مروارید پالاوان روی هر تکه قرار گرفته است.

شکلات طلا

شکلات طلا در ورقه ای از طلا پیچیده شده است و در جعبه جواهرات قرار می گیرد. دزدن این شکلات مثل دزدی جواهر است!

دسر شکلاتی Frrrozen Haute

اگر می خواهید یک دسر 25000 دلاری بخورید می توانید از گران ترین دسری که تا حالا درست شده است، امتحان کنید. دسر شکلاتی Frrrozen Haute در نیویورک سیتی درست می گردد و شامل کاکائو و شکلات لوبیائی شکل 2600 دلاری است. این دسر را در ظرفی از جنس طلا سرو می نمایند و با طلای 18 عیار دور آن را می پوشانند. روی دسر نیز ذرات طلا می پاشند.

منبع: کجارو / allday.com
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1973

به "با لوکس ترین و خوشمزه ترین خوراکی های طلایی آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با لوکس ترین و خوشمزه ترین خوراکی های طلایی آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید