بسکتبال با ویلچر جوانان ایران حریف ژاپن نشد

به گزارش مجله پیکوشو، در چهارمین و آخرین روز از رقابتهای مرحله مقدماتی مسابقات انتخابی بسکتبال با ویلچر جوانان دنیا, تیم ملی جوانان ایران مقابل تیم قدرتمند ژاپن به میدان رفت و با نتیجه 67بر 56 مغلوب حریف شد.

بسکتبال با ویلچر جوانان ایران حریف ژاپن نشد

به گزارش خبرنگاران، در آخرین روز از رقابتهای مرحله مقدماتی بسکتبال با ویلچر انتخابی قهرمانی جوانان دنیا که در بانکوک تایلند در حال برگزاری است، تیم ایران مقابل ژاپن شکست خورد و با کسب عنوان دومی در مرحله مقدماتی، روز آدینه هشتم بهمن ساعت 15:30 به وقت محلی برابر استرالیا به میدان خواهد رفت و در صورت پیروزی به عنوان یکی از فینالیست ها شناخته خواهد شد.

روز شنبه نهم بهمن مسابقات فینال و رده بندی انجام خواهد شد.

تیم ایران در مرحله مقدماتی مقابل تیم های تایلند، هند، استرالیا و چین به فزونی دست یافت و مقابل ژاپن شکست خورد. به این ترتیب چهار تیم ژاپن، تایلند، ایران و استرالیا به مرحله بعد راه یافتند و تیم های چین و هند از دور مسابقات خارج شدند.

این مسابقات برای کسب سهمیه رقابت های جوانان دنیا که سال آینده به میزبانی کانادا برگزار می گردد، در حال اجرا است. در خاتمه این رقابتها سه تیم برتر مجوز حضور در رقابتهای بسکتبال با ویلچر قهرمانی جوانان دنیا را کسب می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 433

به "بسکتبال با ویلچر جوانان ایران حریف ژاپن نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسکتبال با ویلچر جوانان ایران حریف ژاپن نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید