بقایای تازه ای از هواپیمای گمشدۀ پرواز 370 مالزی کشف شد

به گزارش مجله پیکوشو، خبرنگاران: مأموران تحقیق دربارۀ هواپیمای گمشدۀ پرواز ام.اچ.370 مالزی از کشف بقایای فلزی بیشتری از این هواپیما در جزیره ای در اقیانوس هند خبر داده اند.

بقایای تازه ای از هواپیمای گمشدۀ پرواز 370 مالزی کشف شد

با تور مالزی ارزان از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مأموران تحقیق دربارۀ هواپیمای گمشدۀ پرواز ام.اچ.370 مالزی از کشف بقایای فلزی بیشتری از این هواپیما در جزیره ای در اقیانوس هند خبر داده اند.

دولت مالزی از مسئولان منطقه ای خواسته است که برای یافتن تکه هایی از لاشۀ این هواپیمای گمشده که ممکن است آب آن ها را به ساحل منتقل نموده باشد، در حالت آماده باش باشند.

از چهارشنبۀ گذشته و به دنبال کشف قطعه ای از بال بوئینگ 777 و تشدید برآورد ها در این باره که قطعه مزبور احتمالاً اولین مدرک ملموس دال بر سقوط هواپیمای خطوط هوایی مالزی در اقیانوس است، ساکنان محلی جزیره رئونیون در جنوب غربی اقیانوس هند در حال جستجوی سواحل هستند.

قطعه مزبور با ابعاد حدود یک مترمربع در محفظه ای آهنی قرار داده شد.

همچنین صبح یکشنبه فردی یک قطعۀ دیگر به طول 70 سانتیمتر را که ظاهراً قسمتی از در این هواپیما است، تحویل پلیس داده است.

به گفته لیو تیونگ لای، وزیر حمل و نقل مالزی، مسئولان هواپیمایی کشوری مالزی با همتایان خود در سرزمین های مجاور جزیرۀ رئونیون در تماس هستند تا در صورتی که قطعه ای پیدا گردد برای یافتن سرنخ های بیشتر به آنالیز بپردازند.

وی همچنین در اطلاعیه ای تأیید کرد قطعه ای که چهارشنبه در این جزیرۀ فرانسوی پیدا شده است رسماً به عنوان قطعه ای از هواپیمای بوئینگ 777 پرواز گمشدۀ 370 مالزی شناسایی شده است.

پیشتر عبدالعزیز کپروی، معاون وزیر حمل و نقل مالزی تأیید کرد بقایای یافت شده از یک هواپیما در اقیانوس هند متعلق به یک بوئینگ 777 بوده است؛ اظهاراتی که امیدها برای حل معمای سقوط این هواپیما را احیا کرد.

پرواز ام.اچ.370 خطوط هوایی مالزی اسفند ماه سال گذشته با 239 سرنشین در راستا کوالالامپور به پکن ناپدید شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 18 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 509

به "بقایای تازه ای از هواپیمای گمشدۀ پرواز 370 مالزی کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بقایای تازه ای از هواپیمای گمشدۀ پرواز 370 مالزی کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید