برترین رستوران های زنجان با غذاهای محلی

به گزارش مجله پیکوشو، زنجان به عنوان یکی از شهرهای زیبا و تاریخی ایران، با فرهنگ و آداب خاص خود، یکی از مقاصد محبوب گردشگری در کشور است. این شهر با معماری سنتی، بازارهای پرانرژی و غذاهای محلی خوشمزه، هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می نماید. یکی از جذابیت های بزرگ زنجان، وجود رستوران های بسیار خوب با منوهای متنوع و خوشمزه است که غذاهای محلی این منطقه را به برترین شکل ممکن به مهمانان ارائه می دهند.

برترین رستوران های زنجان با غذاهای محلی

در این گزارش 5 رستوران سنتی زنجان که غذاهای محلی را نیز در منوی خود دارند، معرفی می گردد.

1 - رستوران پلو

بیشتر زنجانی ها رستوران پلو را به عنوان برترین رستوران سنتی زنجان به گردشگران توصیه می نمایند. این رستوران غذاهای ایرانی و سنتی را با کیفیت بسیار بالا به مشتریان عرضه می نماید و محیط بسیار خوبی را برای گردشگران فراهم آورده است. محیط دنج و آرام این رستوران می تواند حس خوبی به شما در سفر به زنجان بدهد.

بیشتر مشتریان این رستوران باقالی پلوهای رستوران پلو را به یکدیگر توصیه می نمایند. این رستوران باقالی پلو را با انواع کباب ها و خوراک ها به مشتری عرضه می نماید. علاوه بر این، رستوران پلو خورشت مسمای بسیار خوشمزه ای هم دارد که باید امتحان کنید.

2 - دیزی سرای عابدینی

در شهرهای تاریخی بیشتر رستوران های قدیمی که به ارائه غذاهای باکیفیت سنتی می پردازند، در بافت تاریخی و نزدیک بازار قرار دارند. دیزی سرای سنتی عابدینی نیز در نزدیکی بازار تاریخی زنجان، خدمات خود را به گردشگران و زنجانی ها ارائه می نماید.

این رستوران یکی از برترین رستوران های سنتی زنجان و عرضه نماینده برترین دیزی سنتی زنجان است و شما می توانید طعم آبگوشت سنگی و سنتی این شهر را در دیزی سرای عابدینی بچشید. دیزی سنگی غذای اصلی است که در این رستوران سرو می گردد و فقط وعده ناهار را می توان در دیزی سرای عابدینی صرف کرد. غذای این رستوران به علت مشتریان زیادی که دارد خیلی زود تمام می گردد.

3 - رستوران مجلسی

رستوران مجلسی به سرو غذاهای سنتی با طعم خانگی معروف است و شناختن چنین رستورانی در سفر می تواند یک مزیت برای گردشگران محسوب گردد. مجلسی جزو برترین رستوران های سنتی زنجان است و غذاهایی چون پلو دیگی، ماکارونی، کوفته، عدس پلو، کتلت، هویج پلو، مسما بادمجان و کشک بادمجان را به مشتریان خود ارائه می نماید.

این رستوران علاوه بر ناهار و شام، صبحانه های متنوع و خوشمزه ای هم دارد.

4 - رستوران هفت چنار

رستوران هفت چنار نیز در بازار تاریخی این شهر واقع شده و یکی از برترین رستوران های سنتی زنجان محسوب می گردد. داشتن قیمت مناسب در کنار کیفیت بالای غذا از جمله ویژگی های شاخص این رستوران است. انواع کباب ها، خورشت ها و غذاهای سنتی زنجان در رستوران هفت چنار سرو می گردد.

اگرچه محیط این رستوران به زیبایی رستوران های لاکچری نیست اما طعم غذاهای اصیل آن، شما را راضی خواهد نمود.

5 - رستوران سنتی مشاهیر

رستوران سنتی مشاهیر از جمله رستوران های خوب زنجان با یک محیط سنتی شبیه سفره خانه است. کوفته زنجانی یکی از غذاهای سنتی زنجان است که طعم واقعی آن در این رستوران قابل چشیدن است. بعلاوه بیشتر غذاهای سنتی، کباب ها، خورشت ها و آبگوشت نیز در این رستوران سرو می گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 5 خرداد 1403 بروزرسانی: 5 خرداد 1403 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 2328

به "برترین رستوران های زنجان با غذاهای محلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین رستوران های زنجان با غذاهای محلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید