بهسازی و اصلاح پروژه روشنایی پارک ملت زاهدان

به گزارش مجله پیکوشو، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان مدیر پارک ملت زاهدان ازبهسازی و اصلاح و تعمیر شبکه روشنایی پارک و معابر آن اطلاع داد و گفت: تعدادی از نور پردازی های و چراغ های موجود و معابر این پارک احتیاج به اصلاح و تعمیر و بهسازی داشت، این پروژه از جمله برنامه های ستاد استقبال از بهار است.

بهسازی و اصلاح پروژه روشنایی پارک ملت زاهدان

نظام جو در گفت گو با خبرنگاران بیان داشت: در پی شیوع بیماری کرونا پارک ملت زاهدان مسدود شد، لیکن اصلاح و تعمیر شبکه روشنایی آن، نورپردازی و بهسازی آن در دستور کار نهاده شد که اکنون این پروژه با همکاری سازمان سیما، منظر فضای سبز شهری و شهرداری در حال انجام می باشد.

وی اضافه کرد: 90 درصد پروژه روشنایی فاز دو این بوستان به مرحله اتمام رسیده که در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید، با توجه به وسعت این شبکه تکمیل آن تا انتها تعطیلات ادامه خواهد داشت.

مدیر پارک ملت زاهدان گفت: این پارک به جهت وسعت بسیار آن فضای مناسبی برای تفرجگاه و ورزش همگانی شهروندان می باشد.

وی تعمیر پایه چراغ های روشنایی، تعویض پروژکتورها همراه با کابل کشی از اقدامات تعمیر و اصلاح شبکه روشنایی این پارک دانست.

نظام جو در انتها خاطر نشان کرد: با توجه به فرصت مناسبی که در اختیار داریم ، بتوانیم جهت آماده سازی این تفرجگاه با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های موجود نسبت به تکمیل آن اقدامات لازم صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 920

به "بهسازی و اصلاح پروژه روشنایی پارک ملت زاهدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهسازی و اصلاح پروژه روشنایی پارک ملت زاهدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید