بهسازی و مسقف سازی پایانه های خاوران و رضویه در پایتخت

به گزارش مجله پیکوشو، معاون شهردار تهران گفت: عملیات بهسازی و مسقف سازی سرانجامه های خاوران و رضویه سرانجام یافت.

بهسازی و مسقف سازی پایانه های خاوران و رضویه در پایتخت

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سید مناف هاشمی، معاون شهردار تهران درباره عملیات به سازی و مسقف سازی پایانه های خاوران و رضویه اظهارداشت: این اقدام از سوی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران انجام و از این پس مسافران در این پایانه ها، با استفاده از سکوی مناسب و سقف جدید و نوسازی شده، سفرهای خود را انجام می دهند.

معاون شهردار تهران با بیان این که امیدواریم این اقدام سطح آسایش و رضایتمندی شهروندان مسافر را در مناطق 15 و 16 افزایش دهد، ادامه داد: در اجرای این عملیات، بسیاری از نواقص و موانع زیرساختی مربوط به پایانه ها رفع شد و قطعاً ساماندهی آن در جذب مسافران و جلب رضایت آنها تأثیر بسزایی خواهد داشت.

هاشمی گفت: اجرای اسکلت سقف پایانه خاوران در سال 1393 اجرا شده که با توجه به ناتمام ماندن سازه سقف، مسائل بسیاری برای رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی و شهروندان ایجاد نموده بود و حالا با مسقف سازی آن، بخش مهمی از مسائل رانندگان و مسافران در فصول سرما و گرما حل شد.

بنابراین گزارش، پایانه خاوران با مساحتی بیش از 35 هزار مترمربع، دارای سه خط اتوبوس تندرو (بی.آر.تی) و 17 خط اتوبوس شهری است که روزانه هزاران مسافر از این پایانه تردد می نمایند. برای به سازی و مسقف سازی این پایانه مبلغ 52میلیارد ریال هزینه شده است.

همچنین پایانه رضویه (پایانه تاکسی مترو پایانه جنوب) نیز با مساحتی بیش از 700 مترمربع، دارای 4 خط تاکسی است که مبلغ 22میلیارد ریال برای احداث سه سکو، مسقف سازی و روشنایی پایانه هزینه شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1508

به "بهسازی و مسقف سازی پایانه های خاوران و رضویه در پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهسازی و مسقف سازی پایانه های خاوران و رضویه در پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید