تابستان سال جاری این مدل مانتوها مد هستند

به گزارش مجله پیکوشو، با آمدن تابستان خانم ها دوست دارند استایل خود را شاد و مطابق با فصل تغییر دهند. در این مطلب به شما یاری می کنیم تا اگر مد سال برایتان مهم است با آن آشنا شده و در تابستان سال جاری با مانتوهای مجذوب کننده بدرخشید.

تابستان سال جاری این مدل مانتوها مد هستند

مدل مانتوهای مد شده در تابستان را بیشتر خانم ها علاقه دارند که بشناسند تا اگر می خواهند مانتویی تهیه نموده، از مد سال پیروی نمایند. این مانتوها در طرح ها و رنگ های مختلف هستند. همراه مجله اینترنتی خبرنگاران باشید تا با این مدل مانتوها آشنا شوید.

مدل مانتوهای مد شده در تابستان

در این مطلب چند مدل مانتو را به شما نشان می دهیم تا تابستان سال جاری شیک ترین استایل خودتان را داشته باشید.

مدل مانتوهای مد شده در تابستان مثل مانتو عبایی

با اینکه هنوز در فصل بهار هستیم؛ اما با گرم شدن هوا، بازار خرید مانتو برای فصل تابستان زیاد شده است. یکی از مهم ترین مانتوها برای فصل تابستان، مانتو عبایی است.

این مدل مانتو که تقریباً نو مد شده است، سال جاری پشت بیشتر فروشگاه ها دیده می گردد. این مانتو کاملاً آزاد، راحت، خنک و یک مانتوی مناسب برای تابستان است.

تنوع پارچه، مدل و سبک دوخت این مانتو برای زنان بسیار محبوب بوده و استفاده از آن شما را به یک بانوی شیک و زیبا تبدیل می نماید.

مدل مانتوهای مد شده در تابستان مثل شومیز و رویه

یکی دیگر از مهم ترین ترندهای تابستان سال جاری شومیز و رویه آن است. این لباس دوتکه را می توانید تکی هم بهره ببرید. با استفاده از این تیپ، استایل شما از یک نواختی نجات پیدا می نماید؛ بنابراین شما یک استایل شیک و نو برای خودتان ایجاد می کنید.

ترکیب شومیز حریر با رنگ سفید و یک رویه رنگی، می تواند یک مدل کاملاً نو و البته ماندگار در استایل مانتو برای خانم ها در مناسبت های مختلف باشد.

بعضی از افراد این ست را با یک شلوار تکمیل می نمایند، بعضی هم آن را با دامن می پوشند. هر دوی این ست ها بسیار مجذوب کننده است.

پیراهن مانتویی

از مهم ترین ست های سال جاری، پیراهن هایی ماکسی و با رنگ های شاد و تابستانی است. این مدل پیراهن ها هم می تواند جلوباز و هم جلوبسته باشند و در هر دو صورت بسیار زیبا و خاص هستند.

این مدل مانتو برای استفاده در مسافرت یک انتخاب عالی است. این مانتوها از کمر چین دار و در قسمت پایین و بعلاوه روی آستین ها هم دارای چین های ظریف است.

شما می توانید برای زیبایی این مانتو از کمربندهایی از جنس خود پیراهن بهره ببرید تا مجذوب کنندهیت آن را چندبرابر کند.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی خبرنگاران مثل چشم های گود و فرورفته خود را چگونه آرایش کنیم؟ را بخوانید.منبع: پیام دلتا
انتشار: 29 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1402 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 2266

به "تابستان سال جاری این مدل مانتوها مد هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تابستان سال جاری این مدل مانتوها مد هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید