تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی صداوسیما در هفته های آینده آنالیز می گردد

به گزارش مجله پیکوشو، تهران (پانا) - عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از آنالیز طرح تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی صداوسیما با توجه به انتصاب تازه ریاست این سازمان در دو هفته آینده اطلاع داد.

تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی صداوسیما در هفته های آینده آنالیز می گردد

به گزارش ایسنا، کیومرث سرمدی واله در تشریح جلسه امروز (سه شنبه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: دستور اول جلسه طرح تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی صداوسیما بود که طراحان این تحقیق و تفحص اشکالاتی به این طرح داشتند که با توجه به انتصاب تازه آقای جبلی تقاضای دو هفته تاخیر برای تشکیل جلسه داشتیم که مورد موافقت نهاده شد و قرار شد دو هفته آینده با حضور آقای جبلی رئیس صداوسیما طرح تحقیق و تفحص صندوق بازنشستگی صداوسیما مطرح گردد.

وی در ادامه توضیح داد: دستور دوم با دعوت از آقای اسکندری رئیس صندوق بازنشستگی کشوری بود که نمایندگان سوالاتی در نحوه عملکرد این صندوق داشتند.

نماینده مردم اسدآباد اضافه نمود: در مجموع تعداد شاغلینی که در حال حاضر بیمه واریز می نمایند نسبت به بازنشستگان تناسبی نداشت و شرایط اقتصادی صندوق را خیلی مناسب تلقی نکردند که طبیعتا باید راهکاریی در این خصوص اندیشیده گردد. بعلاوه مقرر شد که اندازه سرمایه گذاری شرکت های تابع صندوق بازنشستگی در شهرستان ها و حوزه های مختلف تعیین گردد.

سرمدی گفت: طبیعتا نگاه نمایندگان این بود که عدالت در ارائه خدمات شرکت های تابع صندوق رعایت نشده و تاکید داشتند که این موضوع مورد عنایت لازم قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 13 آبان 1400 بروزرسانی: 13 آبان 1400 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 1871

به "تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی صداوسیما در هفته های آینده آنالیز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی صداوسیما در هفته های آینده آنالیز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید