تصاویر بازگرداندن کشتی غرق شده چین

به گزارش مجله پیکوشو، خبرنگاران: تعداد کشته های کشتی غرق شده چینی در رودخانه یانگ تسه، با بازگرداندن کشتی واژگون شده به حالت اولیه، به 345 نفر افزایش یافت.

تصاویر بازگرداندن کشتی غرق شده چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، نیروهای امداد و نجات چین که عصر روز گذشته پیروز شدند کشتی واژگون شده ستاره شرق را در داخل رودخانه به حالت اولیه آن برگردانند، تا ساعت 8 صبح امروز (به وقت محلی) پیروز به پیدا کردن 345 جسد در داخل کشتی شدند.

براساس گزارش های منتشر شده، بیشتر مسافران این کشتی که بین 50 تا 80 سال سن داشتند به دلیل واژگون شدن کشتی در داخل کابین های خود محبوس شدند که همین موضوع افزایش شمار تلفات انسانی این حادثه تلخ را رقم زده است.

کشتی مسافربری ستاره شرق که دوشنبه شب گذشته (11 خرداد) از شهر نانجینگ، مرکز استان جیانگ سو در شرق چین به سمت چونگ کینگ در جنوب غربی کشور در حرکت بود ساعت 21 و 28 دقیقه شب گرفتار وقوع طوفان و امواج بلند رودخانه شده و با 458 سرنشین در بخش جیانلی استان هوبئی واژگون می گردد.

تاکنون فقط 14 مسافر این کشتی نجات یافته اند. پیشتر در گزارشهای منتشر شده تعداد نجات یافتگان 15 نفر اعلام شده بود. ستاره شرق که 458 نفر را با خود حمل می کرد، نامعلوم است.

گزارش ها، گزارش ها حاکیست که این قایق در یکی از عمیق ترین قسمت های رودخانه یانگ تسه (با عمق 15 متر) واژگون شده و به هنگام وقوع حادثه، بادی با سرعت 130 کیلومتر در ساعت در منطقه در حال وزیدن بوده است. عکس های منتشر شده از بازگرداندن این کشتی را در زیر می بینید.

منبع:فرادید

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

منبع: تسنیم
انتشار: 29 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: picosho.ir شناسه مطلب: 664

به "تصاویر بازگرداندن کشتی غرق شده چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر بازگرداندن کشتی غرق شده چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید